Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Kud je odveslalo veslanje

Jagor Čop17.02.2020
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email
Nije dovoljno samo preveslati Atlantik nego na drugu stranu Velike bare treba stići brže od drugih

Napisao: Mićo Ljubenko
Snimke: Atlantic Campaigns

Je li veslanje samo onaj sport koji smo u posljednje vrijeme bolje upoznali kroz uspjehe ili bolje rečeno sportska čuda koja su ostvarila braća Sinković posljednjih godina? Manje je poznato  da je veslanje prije više o 20 godina krenulo i na oceane. One iste oceane koje smo pokorili jedrima i snagom vjetra. Uglavnom znamo da je Atlantski ocean savladan na vesla, ali nije šire poznato da je taj ocean mjesto redovne regate na vesla gdje odavno više nije cilj tko ga može savladati  tj. preveslati,  nego tko to može učiniti brže. Tako je 1997. godine održana prva veslačka regata preko Atlantika.

Start regate je na kanarskom otoku La Gomera u mjestu San Sebastianu, a cilj na Karibima, otoku Antigui, English Harbour. Ta regata od 4800 km isključivo na vesla tj. snagu tijela i volje, održana je do sada 14 puta, s time da se posljednjih pet godina održava svake godine pod nazivom Talisker Whisky Atlantic Challenge. Discipline su razdijeljene na samac, dvojac, trojac, četverac i peterac sve na pariće tj. na dva vesla po veslaču. Konstrukcija čamaca je u svemu po uzoru na klasične natjecateljske veslačke čamce  s tim da su u dijelu prove i krme predviđene komore za prespavati ili skloniti se  od nevremena. Središnji dio čamca u kojem se vesla, u smislu opreme i  pogona jednak je veslačkim čamcima. Tako da su fizičke pripreme za ovo natjecanje, kao i tehnika veslanja jednake sportskom veslanju kakvo poznajemo. (…) Više pročitajte u 252. broju Mora.

Atlantic

PREPORUČAMO

More 283

More 282

More 281

More 280

Multimedijalno More u digitalnoj aplikaciji!

More 279

NAJNOVIJE

SP za klasu ILCA 7: Filip Jurišić spreman za najvažniju regatu sezone

11.05.2025

Božidar Vukičević: Foto kroničar jadranskog podmorja  

10.05.2025

Beneteau First 44 Performance: Rasni regatni krstaš

09.05.2025

Članovi UPA Rostrum čiste podmorje ispred plaže Bačvice

09.05.2025

U luci Lovište akcija čišćenja podmorja u spomen na kornjaču Kono

08.05.2025

Mini Globe Race: Samci uživaju u tropskome raju otoka Hiva Oa

07.05.2025

U Biogradu otvorena suha marina Pauman

06.05.2025

Počelo izvlačenje 56-metarske jahte Bayesian potonule kod Palerma

06.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.