Hrvatska Melges flota tako se i dalje intenzivno obnavlja i poboljšava, a u narednim mjesecima očekuje se dolazak još nekih novih brodova
U jedriličarski klub Labud stigao je novi Melges 24: Karlo Kuret, kormilar i vođa posade tima PointOne i Stipe Vitaljić njegov partner u timu kupili su u Njemačkoj gotovo potpuno novi Melges serijskog broja 803, a brod na kojemu je do sada jedrio prodao je Kolji Dumaniću. Hrvatska Melges flota tako se i dalje intenzivno obnavlja i poboljšava, a u narednim mjesecima očekuje se dolazak još nekih novih brodova. Podsjetimo, potpuno novoga Melgesa nedavno je kupio aktualni državni prvak u toj klasi Ante Česić, novi brod odnedavno ima i Ivan Kljaković Gašpić, a Melgesa serijskog broja 840 kupio je i Andrej Šooš Maceljski. Naredna sezona hrvatskog Melges 24 kupa bit će po svemu sudeći najbolja do sada, a posadama će glavni fokus biti europsko prvenstvo koje se najesen jedri u Splitu.
Karla Kureta upitali smo zašto su se odlučili za kupnju novijega Melgesa, koja je razlika između staroga i novoga broda te kada možemo očekivati regatnu premijeru Melgesa serijskog broja 803.
Melgesi su naravno monotipovi i svi brodovi su identični, no uvijek postoji neka objektivna, ali i subjektivna razlika između njih, jer neki brod nekome bolje legne, ima bolji osjećaj s njim. Brodovi su građeni u razmaku od 20 godina i nikada nisu sto posto isti. Nama se ukazala dobra prilika da kupimo novi brod i na to gledamo kao na svojevrsnu investiciju. Brod koji smo kupili u odličnom je stanju i dobro je očuvan, a imali smo priliku našeg starog Melgesa prodati po korektnoj cijeni. Oprostili smo se tako od našega staroga broda koji je u također dobrome stanju i kupili noviji, koji ima odličnu reputaciju.

Tko je kupio stari PointOne i kada će novi imati regatnu premijeru?
Bivši brod ostaje u Hrvatskoj, uzeo ga je Kolja Dumanić, a novi brod kupili smo u Njemačkoj od naših poznanika. Nedavno je bio oglašen za prodaju, ali mi smo tu informaciju dobili malo prije toga pa smo kontaktirali ljude i brzo se dogovorili. Brod još nismo isprobali, trup je tek došao i moramo ga prvo opremiti i poštimati. Regatnu premijeru imat će na proljeće, na prvoj regati hrvatskog Melges 24 kupa u Biogradu.
Koji su planovi za sljedeću sezonu?
Što se sljedeće sezone tiče, imat ćemo neke promjene. Pave Plesić jedrit će umjesto Vicka Ozretića, budući da Vicku već u svibnju počinje sezona i ide raditi na brod. Na njega tako ne možemo računati tijekom cijele sezone pa smo se odlučili odmah u startu napraviti rošadu. U posadi će tako uz mene biti Stipe Vitaljić, Antonio Milišić, Brigita Fernežir i Pave Plesić.
Od sljedeće godine više neće biti ograničenja težine posade na Melgesima. Što za vas znači ta promjena?
To nam odgovara, jer dosad smo uvijek s kilogramima bili na granici, mučili smo se s tim, a sada se možemo opustiti. Nećemo raditi nikakve promjene, težina posade bit će ista kao i ove godine, s tim da više nećemo imati taj presing vaganja dan prije regate, naglog mršavljenja na silu i dehidriranja kako bi zadovoljili pravila.