Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Intervju
    • Portreti
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

U klasu Melges 24 stižu sve novije jedrilice: i Karlo Kuret i Stipe Vitaljić kupili novi brod 

Lari Lulić08.12.2023
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email
Karlo Kuret jedrit će slijedeće sezone u novom Melgesu 24, photo: Hrvoje Duvančić, regate.com.hr

Hrvatska Melges flota tako se i dalje intenzivno obnavlja i poboljšava, a u narednim mjesecima očekuje se dolazak još nekih novih brodova

U jedriličarski klub Labud stigao je novi Melges 24: Karlo Kuret, kormilar i vođa posade tima PointOne i Stipe Vitaljić njegov partner u timu kupili su u Njemačkoj gotovo potpuno novi Melges serijskog broja 803, a brod na kojemu je do sada jedrio prodao je Kolji Dumaniću. Hrvatska Melges flota tako se i dalje intenzivno obnavlja i poboljšava, a u narednim mjesecima očekuje se dolazak još nekih novih brodova. Podsjetimo, potpuno novoga Melgesa nedavno je kupio aktualni državni prvak u toj klasi Ante Česić, novi brod odnedavno ima i Ivan Kljaković Gašpić, a Melgesa serijskog broja 840 kupio je i Andrej Šooš Maceljski. Naredna sezona hrvatskog Melges 24 kupa bit će po svemu sudeći najbolja do sada, a posadama će glavni fokus biti europsko prvenstvo koje se najesen jedri u Splitu. 

Karla Kureta upitali smo zašto su se odlučili za kupnju novijega Melgesa, koja je razlika između staroga i novoga broda te kada možemo očekivati regatnu premijeru Melgesa serijskog broja 803.

Melgesi su naravno monotipovi i svi brodovi su identični, no uvijek postoji neka objektivna, ali i subjektivna razlika između njih, jer neki brod nekome bolje legne, ima bolji osjećaj s njim. Brodovi su građeni u razmaku od 20 godina i nikada nisu sto posto isti. Nama se ukazala dobra prilika da kupimo novi brod i na to gledamo kao na svojevrsnu investiciju. Brod koji smo kupili u odličnom je stanju i dobro je očuvan, a imali smo priliku našeg starog Melgesa prodati po korektnoj cijeni. Oprostili smo se tako od našega staroga broda koji je u također dobrome stanju i kupili noviji, koji ima odličnu reputaciju. 

Kuretov novi Melges 24 već je u lučici JK Labud, photo: Hrvoje Duvančić, regate.com.hr

Tko je kupio stari PointOne i kada će novi imati regatnu premijeru? 

Bivši brod ostaje u Hrvatskoj, uzeo ga je Kolja Dumanić, a novi brod kupili smo u Njemačkoj od naših poznanika. Nedavno je bio oglašen za prodaju, ali mi smo tu informaciju dobili malo prije toga pa  smo kontaktirali ljude i brzo se dogovorili. Brod još nismo isprobali, trup je tek došao i moramo ga prvo opremiti i poštimati. Regatnu premijeru imat će na proljeće, na prvoj regati hrvatskog Melges 24 kupa u Biogradu. 

Koji su planovi za sljedeću sezonu?

Što se sljedeće sezone tiče, imat ćemo neke promjene. Pave Plesić jedrit će umjesto Vicka Ozretića, budući da Vicku već u svibnju počinje sezona i ide raditi na brod. Na njega tako ne možemo računati tijekom cijele sezone pa smo se odlučili odmah u startu napraviti rošadu. U posadi će tako uz mene biti Stipe Vitaljić, Antonio Milišić, Brigita Fernežir i Pave Plesić. 

Od sljedeće godine više neće biti ograničenja težine posade na Melgesima. Što za vas znači ta promjena?

To nam odgovara, jer dosad smo uvijek s kilogramima bili na granici, mučili smo se s tim, a sada se možemo opustiti. Nećemo raditi nikakve promjene, težina posade bit će ista kao i ove godine, s tim da više nećemo imati taj presing vaganja dan prije regate, naglog mršavljenja na silu i dehidriranja kako bi zadovoljili pravila.

PREPORUČAMO

Stipanović i Bilić osvojili srebro na Europskom prvenstvu klase Zvijezda

Mitja Kosmina na Shockwave 3 pobjednik 26 Fiumanke

Sušac 100 x 2: Vuleta i Urlić taktičkom bravurom pobijedili na nikad težem Sušcu

EP za klasu Optimist: Zlato otišlo u Tursku i Španjolsku

Razjaren drugi na regati Europske serije na Gardi

Rambo Amadeus pobijedio na regati Jedra Jadrana

NAJNOVIJE

Izvlačenje Bayesiana ulazi u završnu fazu

17.06.2025

U Jadranovu otvoreno novo privezište

16.06.2025

Test: Beneteau First 30

16.06.2025

Stipanović i Bilić osvojili srebro na Europskom prvenstvu klase Zvijezda

16.06.2025

Dan Lenard pokušava oboriti Guinnessov rekord

15.06.2025

Mitja Kosmina na Shockwave 3 pobjednik 26 Fiumanke

14.06.2025

Treća utrka svjetskog prvenstva UIM E1 u Dubrovniku 

13.06.2025

Test Azimut 53 Fly

12.06.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.