Tom Laperche je nakon havarije uspio doći do Cape Towna gdje mu popravljaju trimaran, a u neidentificirani objekt u moru udario je i Anthony Marchand.
Samci koji na Ultim trimaranima jedre oko svijeta na moru su već 15 dana, a u uvjerljivom vodstvu i dalje je Charles Caudrelier (Edmond de Rothschild) koji je, koristeći sistem niskog tlaka što ga je uhvatio još uz obale Južne Amerike, gotovo savladao indijski ocean. Caudrelieru ide jako dobro te je i dalje u igri za obaranje rekorda solo jedrenja oko svijeta. Noćas bi trebao uhvatiti novi sistem niskog tlaka koji mu dolazi sa zapada te s njime proći Tasmaniju. Bude li sve u redu, do petka navečer trebao bi u ući u Pacifik. Caudrelier jedri tik uz crtu iza koje je zona zabrane zbog ledenjaka, postiže konstantne brzine od 25 do 30 čvorova te dnevno prelazi nešto manje od 600 milja.
Četiri dana nakon što je udario u objekt u moru koji mu je oštetio kobilicu, Tom Laperche uspio je trimaran SVR Lazartigue dovesti do Cape Towna kako bi njegov tehnički tim obavio popravke. Najmlađi sudionik regate Arkema Ultim Challenge tijekom cijelog prelaska Atlantika jedrio je gotovo Match Race s Charlesom Caudrelierom, no nakon havarije nema više gotovo nikakve šanse za pobjedu.
Još nije poznato kada bi šteta na njegovom trimaranu mogla biti sanirana i kada će se vratiti u utrku. Ne krene li u sljedeća 24 sata, preteći će ga i najsporiji samac, Éric Péron na trimaranu Adagio, koji se polako ali sigurno približava Cape Townu.
Tik uz zonu zabrane jedrenja nalazi se i drugoplasirani Thomas Coville na Sodebu, koji za vodećim Edmond de Rothschildom zaostaje nešto manje od 1500 milja. To je u prijevodu oko dva dana jedrenja u vrlo brzom ritmu. Zadnje noći Coville je jedrio u vrlo teškim uvjetima, po vjetru jačem od 30 čvorova, no imao je odličnu brzinu, a trimaran mu je i dalje u jednom komadu.
Na trećem mjestu je Armel Le Cléac’h na trimaranu Banque Populaire. Uspio je pobjeći Anthony Marchandu čiji je trimaran Actual udario u nepoznati objekt u moru. Actualu je oštećen foil, a Marchanda je to prilično usporilo, no šteta nije strašna i on će nastaviti jedriti bez zaustavljanja. Sudari s neidentificiranim objektima u moru najveća su opasnost za samce na regatama ovoga tipa. Dosad su tada stradala dva trimarana, a za očekivati je da će do kraja navigacije oko svijeta biti još takvih incidenata.