S posadom u kojoj je bilo nekoliko ljudi koji nisu imali pojma o jedrenju Novozelanđanin Tony Mutter, skiper Law Connecta i taktičar Chris Nicholson u uzbudljivoj završnici prestigli su glavnog favorita regate Rolex Sydney Hobart
Samo 51 sekunda dijelila je maxi krstaše LawConnect i Andoo Comanche u finišu 78. izdanja regate Sydney Hobart. 628 milja duga regata izjednačenija je bila samo 1982. godine, kada je razlika između pobjedničke jedrilice Condor i drugoplasiranog Apolla iznosila sedam sekundi.
Glavni favorit regate Andoo Comanche tijesnu prednost imao je tijekom gotovo cijele regate, a odluka o pobjedniku pala je u samome finišu. Po vrlo slabom vjetru nakon ulaska u rijeku Derwent bolje se snašla 21 – člana posada na maxiju LawConnect te je prva presjekla ciljnu liniju ispred Hobarta nakon jednog dana, 19 sati, tri minute i 58 sekundi. To je bilo otprilike deset sati sporije od rekorda regate, koji je 2017. godine postavio upravo Comanche, tada pod imenom LDV Comanche i u vlasništvu Jima Cooneya and Samanthe Grant. Prva noć regate bila je iznimno teška te je iz utrke ispalo 11 brodova, uključujući i supermaxi Scallywag, kojemu je nakon šest sati jedrenja pukao baštun.
Skiper John Winning Jnr držao je Andoo Comanche u vodstvu dobar dio regate, ali LawConnect (vlasnik Christian Beck, skiper Tony Mutter) stalno mu je bio blizu, svega nekoliko milja za krmom, a nakon prve noći na moru LawConnect nakratko je i prešao u vodstvo. Prvi dan i noć regate obilježili su najavljeni teški uvjeti. Jedrilo se po jakoj kiši i grmljavini, posade su uglavnom bile potpuno mokre, no usprkos tome nije bilo previše odustajanja. Dva maxija značajno su odmakla ostatku flote, a treće mjesto uglavnom je držao Alive (Tas), pobjednik regate 2018. godine. Riječ je o jedrilici tipa Reichel/Pugh (RP) 66, čiji je vlasnik Phillip Turner, a kormilar Duncan Hine. Na treće mjesto naknadno se probio RP 72 URM Group, za čijim je kormilom bio Marcus Ashley-Jones. On je prokomentirao kako nikada nije doživio uvjete kao prve noći regate: prolaskom fronte s jugozapada, jedrilo se po 30 – ak čvorova vjetra i jakoj kiši praćenoj konstantnom snažnom grmljavinom. URM Group u konačnici je zauzeo treće mjesto u realnom vremenu, a šest stopa kraći Reichel/Pugh Alive bio je četvrti, s dobrim šansama da ponovno bude ukupni pobjednik regate po IRC premjeru. No, za to će morati pričekati dolazak još nekih manjih brodova. Inače, u trenutku kada su LawConnect i Andoo Comanche završili regatu, dva RP-a bili su od cilja udaljeni oko 75 milja. Peto mjesto u realnom vremenu zauzeo je još jedan RP dizajn, 69 stopa dugi Monneypenny.
A nakon tijesne pobjede na 78. izdanju regate Rolex Sydney Hobart, Tony Mutter, skiper pobjedničke posade LawConnect, je kazao:
- Sve je zapravo prošlo po očekivanjima. Bili su najavljeni vrlo teški uvjeti prve noći i to se zaista ostvarilo, jer bilo je strašne grmljavine i velikog vala, a vjetar je stalno okretao i svi na brodu bili smo potpuno mokri. U zoru je još jače zapuhalo i letjeli smo na jugoistok rekordnim brzinama. Tu smo malo i pretjerali pa nam se raspao J zero. Dolaskom u tjesnac Comanche je bio ispred nas oko 15 milja i činilo se da je regata gotova, ali nekako smo uspjeli smanjiti tu njihovu prednost. Vjetar je bio potpuno pao i oni su po tim uvjetima imali malo bolju brzinu od nas, ali iskoristili smo jednu promjenu vjetra desno i pretekli ih u Match Race finišu.
Tony Mutter iskusni je novozelandski jedriličar i kormilar koji je dvaput pobjeđivao na Volvo Ocean Raceu, a ranije je bio i u pobjedničkim posadama na Sydney Hobartu. Pored njega na LawConnectu je bio i poznati taktičar Chris Nicholson. Vlasnik LawConnecta Christian Beck kazao je kako je taj dvojac najzaslužniji za pobjedu, budući da je Comanche puno bolji brod od njihovog. Dodao je kako je njihov uspjeh tim veći što je u posadi LawConnecta bilo pet ljudi iz korporacije, koji nemaju pojma o jedrenju pa je i o njima trebalo brinuti tijekom regate. Dramatičan završetak regate možete pogledati na linku https://www.youtube.com/watch?v=JfYeZFj5b4c&t=6s