Metstrade ulazi u novo, značajno poglavlje. Po prvi put u povijesti, događaj će zauzeti cijeli kompleks RAI Amsterdama.
Odgovarajući na zbivanja i krizu na tržištu, Metstrade 2025 ponudit će niz novosti kako bi odgovorio na zahtjeve industrije. Proširenje sajma bit će popraćeno osvježenim vizualnim identitetom – uključujući novi logotip i grafički stil inspiriran pomorskim signalnim zastavama. Novi dizajn povećat će preglednost i povezanost tijekom cijelog sajamskog prostora, kako u fizičkom prostoru tako i u digitalnim formatima.
Rekordan interes izlagača
Prijave izlagača za nadolazeće izdanje već sada su znatno bolje nego lani, kad ih je bilo rekordnih gotovo 1.600 . Unatoč trenutnoj krizi u industriji to potvrđuje važnu ulogu ovog sajma.
Metstrade nastavlja blisku suradnju s partnerima poput ICOMIA-e, NMMA-e i IBI-ja. Ova partnerstva rezultirala su novim inicijativama za 2025. Uključujući i USA stage – prostor stvoren u suradnji s NMMA-om, IBEX-om i Soundings Trade Only. On bi trebao biti mjesto pronalaženje riješenja za ugrožen izvoz u SAD i obratno. Te suradnju američkih tvrtki i brodograditelja i proizvođača opreme iz Europe i svijeta.

Sektor superjahti širi se u novoj Hali 8
Sektor superjahti dobit će veći značaj u 2025. godini uvođenjem znatno proširene Superyacht Zone u Hali 8. To odražava rastući interes za tržište remonta superjahti, koje uključuje flotu od otprilike 6.000 aktivnih plovila koja redovito zahtijevaju opsežne radove.
Ključni sudionici poput DAMEN-a, Lürssen Yachtsa, MB92, Pendennis Shipyarda i australskog refit klastera predstavit će svoje mogućnosti u ovom segmentu. To je prilika i za hrvatske izlagače poput Capax-a i Adria Docks-a koji su radoviti izlagači na Metstrade.
U međuvremenu, The Superyacht Forum, koji je sada dio Metstrade portfelja, ostaje vodeći događaj na razini izvršnog menadžmenta, gdje se vodeće osobe iz industrije bave strateškim raspravama o smjeru razvoja sektora, u bliskoj suradnji s organizacijama poput SYBAss, PYA, IAMI, MYBA, IYBA, ICOMIA i The Superyacht Alliance.
Preciznije zoniranje i nove suradnje
U drugim dijelovima sajma, građevinski materijali i premazi dobit će veći značaj kroz novu zonu u Hali 11. AkzoNobel je već potvrđen kao ključni izlagač u ovom prostoru, a očekuju se i dodatni sudionici. Najavljeno je i novo partnerstvo s JEC-om, organizatorom vodećeg događanja za kompozitne materijale u Francuskoj. Ono bi trebalo omogućiti još bolju prezentaciju održivih materijala i inovacija u tehnologiji kompozita.
Boat Builder Awards: nova lokacija

Dodjela nagrada Boat Builder Awards seli se u Harbour 8, posebno izgrađen prostor za ugostiteljstvo i događanja koji se nalazi uz Halu 8 u RAI centru. Ova promjena, donesena u bliskoj suradnji s dionicima industrije, ima za cilj učiniti svečanost pristupačnijom i potaknuti neformalno umrežavanje među sudionicima.