Kako ste, šjor Braslav, pozdravio me Hrvoje Miličević, skiper Balija 5.4 kojim već dva mjeseca planiramo zajedriti pred Splitom i opisati kako to izgleda čitateljima Mora. Hrvoje se već debelih dvadeset godina bavi skiperažom pa me i to podsjetilo kako vrijeme leti. Njegova mama i ja išli smo zajedno u srednju školu u Makarskoj, kretali se u istom društvu, odlazili na školske izlete, plesove i u disko klubove, ali eto sad sam šjor… i makar se tako ne osjećam, valjda ću to još dugo biti. Hrvoje je puna dva mjeseca na ovoj jahti splitskog Croatia Yachtinga, odradio je već par krstarenja i polako se srodio s brodom. Uostalom, Allure I, takvo joj je ime, može se iznajmiti samo sa skiperom pa će mi zajedno s Igorom Karmelićem, koji se u ovoj tvrtki bavi marketingom i prodajom, biti od dobre pomoći prilikom upoznavanja broda.
Naravno, Bali 5.4 imao sam priliku vidjeti i razgledati još prošle jeseni u Cannesu kad je upriličena njegova svjetska premijera i potom ponovo u Splitu za vrijeme trajanja Croatia Boat Showa, ali ovo je sad nešto posve drugo jer samo u plovidbi može se steći pravi dojam o nekom brodu. Još bolje bi bilo na njemu provesti par dana, ali to je sad u punoj sezoni nemoguće. No tko zna, možda se i za to ukaže prilika.
Bali je relativno novo ime u svijetu katamarana, brend je ustanovljen 2014. godine, ali iza njega je u tom času stajalo tridesetogodišnje iskustvo jednog od najpoznatijih graditelja dvotrupaca u svijetu, Oliviera Poncina i njegove Catana Grupe koja stvara Catana katamarane, dobrih jedriličarskih značajki i semi custom prilagodbi kupcima.
(…) Kako se u međuvremenu, kao najbrže rastući segment brodogradnje plovila za zabavu razvio onaj katamarana krstaša kod kojih se manje daje na jedriličarske karakteristike, a više na udobnost, Poncin je odlučio razviti i takvu vrstu plovila i uči u bitku s Lagunom, Fountaine Pajotom i sličnim brendovima. (Više pročitajte u Moru.)