Jučer je, nakon devet dana vrata zatvorio salone Nautico di Venezia. Treća po redu izložba do sada je bila najuspješnija. Sajamska izložba odvijala se na 30000 m2 otvorenog prostora koji okružuje skoro dvostruko veći morski bazen u kojem je usidreno ravnih tisuću metara pontona pa je obalne linije uz koju su vezane jahte i brodice bilo čak 2,7 kilometara a tomu valja pridodati i 5000 m2 u zatvorenim prostorima. Izlagača je dvije stotine, brodova je 25% više nego prošle godine i ove godine ih je 300 od čega 240 u moru. Najvećim talijanskim škverovima pridružio se i treći najveći – Sanlorenzo. Došao je i Sunseeker, Cantiere del Pardo, Cranchi i svi drugi koji su bili i prošle godine. S više brodova pa i premijernih izlaganja. Među njima su wallypower58 i wallytenderx43 vezani uz Custom Line 106, najveći izloženi brod na salonu. Splitski Monachus imao je u Veneciji premijeru svoga Monachusa 70 Fly koji je izazvao priličan interes. Švedska Candela, najagilniji graditelj foiling brodova s elektro pogonom odabrala je Veneciju za svjetsku premijeru svoje C8-ice. Tu su i slovenski proizvođači elektro motora Edyn Marine iz Velenja. I nisu sami, pridružila im se Yamaha koja prezentira Harmo električni pogon, potom Huracan, nezaobilazni Torquedo, pa Frauscher koji je doveo TimeSquare, katamaran sa potpunim elektičnim pogonom namijenjen vožnji na jezerima.