Završava Salone Nautico Venezia
Venecijanska nautička izložba i u doba pandemije nadmašila sva očekivanja
Sve skeptike koji su se pitali ima li smisla i budućnosti obnavljati nautičku izložbu što je godinama tavorila ponajprije u putničkoj luci a potom u prostorima Arsenala razuvjerilo je drugo izdanje SNV-a započeto 29. svibnja koje završava danas. Izvanredno okruženje Arsenala čije se rive i nekadašnje hale brodogradilišta sustavno obnavljaju i promišljen koncept sajma u kojem podjednak značaj imaju prezentacije najvećih talijanskih brandova, popraćenih nastupom pokojeg francuskog, njemačkog i slovenskog brodogradilišta sa širokim i osmišljenim predstavljanjem sveprisutnijeg elektro i hibridnog pogona na brodovima te iznimno lijepo dizajniranim zatvorenim prostorima sajma i posjetiteljima poput nas koji su obišli praktično sve nautičke sajmove u svijetu ostavlja vrlo ugodan utisak.
Doda li se tomu svakodnevan niz zanimljivih društvenih inicijativa najrazličitijih udruga, klubova i institucija vezanih za more eto formule u kojem pravcu razvijati sajam koji ima sve pretpostavke postati drukčiji pa možda i najvažniji na Jadranu. U okolnostima u kojima bilo kakvo nautičko sajmovanje osim onog koje dominira čitavim europskim tržištem, a to su u ovome času Düsseldorf i Cannes, postaje upitno venecijanci su izgleda pronašli dobitnu formulu.
Potvrđuju to i podatci da su sajmu podršku svojim vrlo ozbiljnim nastupom dala i tri najveća talijanska proizvođača motornih jahti Azimut, Ferretti Grupa i Absolute te da su im se pridružili i mnogi drugi poput Sesse, Lomaca, Beneteaua, Lagoona, Greenlinea. Pegasusa… Sve u svemu s više od 200 motornih jahti, jedrilica i brodica u moru na velikom prostoru na kojem unatoč brojnim posjetiteljima nema gužve niti onog uobičajenog naguravanja na koje smo na sajmovima navikli. A sudeći po razgovorima sa vlasnicima brodogradilišta i zastupnicima koje od ranije poznajemo i oni su bili zadovoljni interesom potencijalnih kupaca koji su osim iz Italije stigli i iz Austrije i Njemačke.