Time je označio povratak u ovaj specifičan sektor izvanbrodskih motora nakon nekih sedam godina s obzirom da je još od 1985. pa do 2009. godine proizvodio dva trocilindarska dizelaša od 27 i 36 konjskih snaga komercijalne namjene.
Njihova je proizvodnja stala kada su EPA i EU RCD regulacije za ispušne plinove ograničile prodaju na ključnim tržištima, koja je ionako ostvarivala prilično niske brojke osim na tih nekoliko uspješnih tržišta. Osim toga globalna je kriza menadžere velike japanske kompanije dodatno nagnala da zbog upitne isplativosti prestanu s ulaganjima u ovaj tip motora, međutim priliku za povratak u taj specifičan sektor nije trebalo (pre)dugo čekati.
Naime, u međuvremenu se pojavio jedan vrlo zanimljivi projekt njemačkog proizvođača izvanbrodskih motora Neander Shark, koji je svoj prototip dizelom pokretane “pente” predstavio još prije nekoliko godina. U Yanmaru su ubrzo prepoznali potencijal ovog stroja i kvalitetu njegove neobične konstrukcije, pa je krajem 2015. sklopljen ugovor kojim Yanmar Marine International postaje ekskluzivni distributer ovog motora, pritom nazvanog Dtorque 111.
Yanmar, dakle, putem svoje široko razgranate prodajno-servisne mreže u više od 130 država diljem svijeta odnedavno distribuira ovaj motor te pripadajuće rezervne dijelove, ali i vrši servisne te radnje održavanja za koje su iskusni djelatnici odlično obučeni. Istodobno je kompanija Yanmar kupila vlasnički udio u njemačkoj tvrtki Neander Motors, čime je partnerstvo dodatno osnaženo na zadovoljstvo i dobrobit obje strane.