U ponedjeljak, posljednjeg tjedna u svibnju u Zagrebu je lijevalo kao iz kabla, kiša me dočekala i u Münchenu na aerodromu gdje sam presjedao za Göteborg, a lijevalo je i kad smo sletjeli u Švedsku. Srećom prognoza za Skandinaviju je bila dobra i jutro u utorak je osvanulo okupano suncem. Odahnuli su valjda i šefovi Volvo Pente koji su nas pozvali u svoj testni centar u Krossholmenu kako bi nam nekoliko dana prije nego li će to obznaniti urbi et orbi pokazali svoje nove motore, pogonske i upravljačke sustave. Premda su nas zamolili za embargo do 31. svibnja, već od ranije se šuškalo o čemu bi se moglo raditi i kad su se zastori u velikom hangaru podigli potvrdilo se da je riječ o novoj seriji D4 i D6 motora, nadograđenoj IPS pogonskim sustavom, novoj Aquamatic pogonskoj nozi (DPI) i novoj generaciji elektroničke kontrole plovila (EVC). Usput smo imali priliku razgledati i prototip malog putničkog komercijalnog plovila pogonjenog isključivo elektromotorima i ploviti njihovom konceptnom jahtom koja ima mogućnost automatskog manevriranja bez ikakvog utjecaja ljudske ruke. A na vezovima centra čekalo nas je pet brodica i jahti na koje su već bili ugrađeni svi novi motori, pogonski i upravljački sustavi pa smo imali priliku vidjeti i kako funkcioniraju u praksi.