Godine 1967. porinuta je prva jedrilica Swan, model od 36 stopa, a bio je to brod koji je postavio nove standarde u svijetu regatnog jedrenja i odmah stekao kultni status. 52 godine kasnije, početkom svibnja ove godine, u Scarlinu je premijerno predstavljen ClubSwan 36. Brodograditelj Nautor Swan vratio se tako korijenima, odavši počast svome prvome projektu. ClubSwan 36 inspiriran je svojim starijim bratom napravljenim prije više od pola stoljeća, no riječ je o modernoj i tehnološki superiornoj one design jedrilici na kojoj je sve podređeno performansama i brzini, ali i što jednostavnijem upravljanju, kako bi je mogli koristiti i jedriličari amateri. Nautor Swan u svoju je novu uzdanicu utkao bogatu tradiciju i brodograđevne vještine, a argentinski dizajner Juan Kouyoumdjian oplemenio ju je inspirirajućim dizajnom.
ClubSwan 36 prava je regatna mašina, trup i jarbol izrađeni su joj od karbona, opremljena je karbonskim C – foilovima te, zbog pravila klase one design u kojoj će se nadmetati, sa samo pet jedara: glavnim, dva prednja te dva asimetrična kitea. Brod jedrima oprema North Sails, a u standardnoj opremi su njihova North 3Di RAW jedra, najbrža i najlakša kompozitna jedra na svijetu, koja pružaju izvrsne performanse po širokom spektru uvjeta. Novi ClubSwan36 odlikuje jedinstven i bezvremenski dizajn. Vodeći svjetski eksperti pokušali su pronaći optimalnu kombinaciju nevjerojatno brzog trupa i super preciznog upravljanja brodom, bez obzira po kakvim uvjetima se jedri. ClubSwan 36 nudi vrhunske performanse uz maksimalnu sigurnost te omogućava i amaterskim jedriličarima da iskoriste sav potencijal broda, nadmećući se u klasi one design. Komponente trupa, uključujući i kutiju kobilice izrađene su kombinacijom E-stakla i epoksija, sa specifičnim jednosmjernim pojačanjima. Komponente su infuzirane odvojeno, a potom zalijepljene za trup upotrebom epoksija pod vakuumom. Paluba novog ClubSwana uređena je moderno i minimalistički, suvišni detalji su uklonjeni i sve je podređeno što lakšem kretanju posade. Na njoj je ukupno sedam vinčeva Harken, dva za runnere, dva za glavno jedro i dva za prednja jedra. Sedmi je smješten centralno i služi za upravljanje foilovima. Brod je opremljen fleksibilnim karbonskim jarbolom dugim 15 metara.
ClubSwan 36 je jedrilica na kojoj je sve podređeno performansama i brzini pa interijer nije uređen kao na drugim brodovima Swan, a graditelji broda prikladno su ga nazvali – skloništem. Pod palubom je zapravo samo goli, suhi prostor u kojemu se posada može smjestiti i odmoriti između regata ili tijekom transfera. Cilj je bio da brod bude što lakši pa je sve u unutrašnjosti načinjeno od laganih materijala. Po potrebi se na brod mogu instalirati privremeni kreveti, koji se uklanjaju prije regate. Motor je smješten po sredini broda ispod kokpita, a pristupiti mu se može preko krmene pregrade. Brod je idealan za pet ili šest članova posade, no njime bez problema može upravljati i iskusna dvočlana posada pa i jedriličar samac. Preporučeno je da težina posade ne premašuje 510 kilograma. Nakon službenog predstavljanja u Scarlinu, jedrilica će se prvo pomno testirati i ispitati, a tek potom biti puštena na tržište. Interes za nju vrlo je velik, a cijena bi joj trebala biti oko 450.000 dolara. Cilj Nautor Swana je imati pet ClubSwanowa 36 u moru uoči najvažnijeg događaja sezone, regate one design The Nations Trophy na Palmi u listopadu.