Mitsku jedrilicu Grand Soleil 34, znanu i kao “legendu”, dizajnirao je studio Finot u 70-ima te je ostala u ponudi sve do 80-ih s oko 300 sagrađenih primjeraka. Sada GS 34 preuzima jednaki koncept “malog-velikog” broda u modernom obliku, mnogo bržem i prostranijem, s više udobnosti, visokom kvalitetom te s najboljim talijanskim dizajnom i pomorskom arhitekturom.
Jedriličarski sektor u Mediteranu raste, a posebice kada je riječ o zahtjevnim kupcima, onima kojima nije problem potrošiti za vrlo brz i zabavan brod, s dobrim ratingom na regatnom polju, ali i privlačno dizajniranu i inovativnu jedrilicu tradicionalne marke. Stoga nije slučajnost da sve više brodovlasnika želi plovilo koje ne mogu pronaći na standardnom tržištu, pa neki žele “izumiti” svoj vlastiti brod. Detaljna studija dizajnera iz tvrtke Skyron zajedno s poviješću škvera tradicije duge preko 40 godina, dovela je do ponovnog stvaranja malog Grand Soleila 34.
Projekt je namijenjen vlasnicima koji vole zabavu, sportsko krstarenje i odobalne regate, te je inspiriran otvorenim oceanskim jedrilicama. Posebna je pažnja posvećena procesu dizajna i pomorske arhitekture kako bi se stvorila offshore regatna jedrilica kojom se može lako upravljati pri maksimalnim performansama, ali i da je u isto vrijeme vrlo udoban brzi krstaš. GS 34 je projektiran za IRC premjer u offshore te za ORC u obalnim regatama s optimiziranim jedriljem i opremom. Takvim odličnim balansom za različite upotrebe i vremenske uvjete jedrilica je pravi all-rounder, a uz izvrsne performanse nisu kompromitirani udobnost i jednostavno upravljanje.
Trup i paluba građeni su u GRP sendviču uz PVC pjenu različite gustoće te vinilestersku smolu, a glavne pregrade od kompozite zalaminirane su za trup. Strukturna rešetka dodatno je ojačana unidirekcionalnim karbonskim vlaknima kako bi se smanjila težina uz veću čvrstoću, a također je zalaminirana na trup čineći monolitsku strukturu koja preuzima opterećenja s jarbola, kobilice i pripona te integrira podne i neke dijelove interijera.
Oblik trupa i njegovih izdanaka rezultat je brojnih CFD i statističkih analiza uz pomoć VPP programa i usporedbi s različitim premjerima. Te su analize stvorile novu generaciju trupa moćne vodne linije, izraženih uzvoja i široke krme, a krasi ga i srednje-laka istisnina za optimalni omjer između različitih premjera, kao i između vrhunskih performansi i sportskog krstarenja.
Kobilica je tipičnog perajastog oblika za IRC gaza 2,18 m, a izrađena je u kombinaciji olova i lijevanog željeza te teži između 40 i 45% istisnine (2200/4900 kg). Opcijski je dostupna ORC kobilica T-oblika s bulbom, dok su dvostruki listovi kormila u standardu. Jarbol je aluminijski high-performance takelaže 9/10 s dva križa, a karbonska izvedba se može doplatiti. Glavno jedro nema suviše izraženi kvadratni vrh te je površine 40 kvadrata, flok ima 31, a genaker 110 kvadrata te se kači na špirun.
Interijer nudi dvije kabine, veliku krmenu slijeva te vlasničku u pramcu koja se pretvara u gavon za jedra tijekom regate. Desni dio krme sadrži veliko spremište, tu je solidna kupaonica, a središnja dineta s dvostruko preklopivim stolom lako se pretvara u dodatne ležajeve. Iznenađujuće, na desnoj je strani i pravi navigacijski stol, a preko puta je uobičajeno opremljena kuhinja L-oblika. Cijeli interijer je moderan te izrađen od svijetlog hrasta, na zahtjev se izrađuje od lakših kompozita), a zrači toplinom, udobnošću i praktičnošću za regate i krstarenje.
Jednostavna tehnička rješenja dobro su integrirana u estetski privlačnu i čistu palubu uz široki kokpit, prostrani radni prostor te dio za opuštanje, istodobno nudeći odlične performanse i brzinu kao i jednostavno upravljanje kod krstarenja. Nude se dvije izvedbe palube, standardna s rudom kormila i tračnicom škote glavnog jedra pri krmi, te opcijska s dva kola kormila i klizačem više naprijed. Dva primarna vinča na dohvat su ruke kormilaru, dva sekundarna su za podizače i manevre koriste i za genaker, dok su dva dodatna tu za njemački sustav glavnog jedra.