Prodajom Housing divizije, francuski div se namjerava fokusirati isključivo na brodogradnju
Uz to što su jedni od vodećih svjetskih brodograditelja plovila za razonodu, manje je poznato da grade i mobilne kućice kojih su u proteklih 30 godina proizveli preko 200 tisuća. Grupa Beneteau objavila je da su započeli ekskluzivne pregovore s tvrtkom Trigano, europskim tržišnim liderom za camping vozila, o prodaji svoje „Housing“ divizije. Riječ je o specijaliziranoj diviziji Grupe za proizvodnju mobilnih kućica i opreme za camping turizam.
Ideja je da Trigano preuzme kompletnu kontrolu nad podtvrtkom Bio Habitat, uključujući brendove O’Hara, IRM i Coco Sweet, kao i sve njihove radnike u Francuskoj i u Italiji, te kompletno vodstvo. Ovo će tvrtki omogućiti rast na međunarodnoj razini, objavio je Beneteau, i istovremeno omogućiti razvoj sinergije s Tirganovim dugogodišnjim aktivnostima.
Prijedlog o prodaji Housing divizije dio je plana Grupe Beneteau da se fokusiraju na razvoj unutar nautičkog tržišta što će im omogućiti ubrzani rast, te „premiumizaciju“ 9 nautičkih brendova koji pokrivaju kompletno tržište (brodice za dnevnu plovidbu, motorne brodice, jedrilice, katamarani i kuće na vodi).
Prema strateškom planu Grupe, planiraju ulaganja u smjeru pratećih nautičkih aktivnosti, posebno u način korištenja plovila, digitalnih i personaliziranih usluga za krajnje korisnike, zatim planiraju ubrzati tehnološku transformaciju glede utjecaja na okoliš, ulagati u korištenje recikliranih i reciklabilnih materijala, kao i u integraciju alternativnih rješenja propulzije u cijeloj svojoj ponudi plovila do 2030. godine.
Operacija prijenosa vlasništva bi prema planovima trebala završiti do kraja ove godine, a sve ovisi o tome hoće li uspjeti uskladiti sve s predstavnicima zaposlenika te državnim administrativnim procedurama.
Foto: Groupe Beneteau