Šestu godinu zaredom zagrebački sajam nautike konstantno raste pa je tako u svome 28. izdanju u sedam velesajamskih hala okupio nešto više od 300 izlagača, koji su izložili 285 plovila među kojima su, kao i obično, glavninu ponude činili motorni brodovi duljine od pet do deset metara te gumenjaci.
Na Nautici je i ove godine standardno dobra bila ponuda brodskih motora, elektronike, nautičke opreme i druge brodske galanterije, a organizatori mogu biti zadovoljni i posjetom, jer u pet dana održavanja Zagrebački velesajam obišlo je više od 26.000 posjetitelja. U istom terminu održane su doduše još tri sajamske priredbe – Hotel&Gastroteh, Dani lova i ribolova i Festival maslina, no velika većina posjetitelja u Novi Zagreb zaputila se baš radi Nautike, najvažnije godišnje sajamske manifestacije na Velesajmu.
Usprkos dobrom ukupnom dojmu, rastu od osam posto u izložbenom prostoru i 11 posto po broju izloženih plovila u odnosu na godinu ranije, čini nam se da najstariji hrvatski nautički sajam i jedini koji se održava u Zagrebu, u zatvorenom prostoru, može i bolje. Naime, i ove godine ponuda jedrilica na Nautici bila je simbolična. Od standardnih jedrilica izložen je samo Beneteau First 27, koji je predstavila tvrtka Ultra te uz njega još dvije jedrilice manje od četiri metra − zgodna i praktična Dela 3.6, splitske Ramine i britanska mini jedrilica Fusion. Publike zainteresirane za jedrenje i jedrilice u Zagrebu ima napretek, dopremanje jedrilica u hale nije tako komplicirano pa se čini da nedostaje samo malo dobre volje da se popravi i taj segment sajma. Prostora za iskorak ima i u segmentu motornih brodova duljih od deset metara, koji su se ove godine mogli izbrojati na prste, a također bi vrijedilo za nastup dodatno animirati domaće brodograditelje, koji u posljednje vrijeme u znatnijem broju pohode sajam u Biogradu. Na kraju, valja reći da je na ovogodišnjoj Nautici bilo tek nekoliko premijera brodova, a i one su bile uglavnom samo redizajnirani ili dorađeni, već viđeni modeli. No to u suštini i nije previše važno, jer glavnina posjetitelja na Nautiku ne dolazi kupiti najnoviji model plovila, već uoči sezone traži povoljan i praktičan brod za razonodu ili neku gospodarsku djelatnost, a na Velesajmu to doista mogu i naći. Štoviše, domaći brodograditelji listom su izlagali svoje već dobro poznate i uspješne modele brodova.