Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Volvo Ocean Race

Jagor Čop06.08.2018
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Završnica najteže svjetske offshore regate izgledala je kao scenarij za kakav napeti triler. Nakon više od osam mjeseci jedrenja oko globusa i prijeđenih 45.000 nautičkih milja, odluka o pobjedniku Volvo Ocean Racea pala je doslovno u posljednjim miljama zadnje etape, a presudila je u konačnici samo jedna taktička odluka. Francuski skiper Charles Caudrelier za kormilom kineskog tima Dongfeng jedini je naime u posljednjoj sprinterskoj etapi od Göteborga do Haga hrabro odlučio jedriti rutom uz obalu Nizozemske, dok su svi ostali, odijeljeni zonom zabrane jedrenja zbog pomorskog prometa, odabrali odobalnu rutu. Računalne projekcije favorizirale su offshore skupinu jedrilica, no kada su se dva kraka flote napokon spojila neposredno ispred Haga, pokazalo se da se rizik tima koji plovi pod kineskom zastavom isplatio. Da su vremenske prognoze bile točne i da je vjetar okrenuo kako su najavljivale, svijet bi danas vjerojatno slavio nekog drugog pobjednika Volvo Ocean Racea.

volvo2

Tri tima startala su na odlučujuću 11. etapu s jednakim izgledima za ukupnu pobjedu, a poredak MAPFRE-a, Team Brunela i Dongfeng Race Teama po dolasku u Hag određivao je i njihov ukupan poredak na cijeloj regati. Svaki od tri spomenuta tima bio je u vodstvu u različitim momentima zadnje etape i svi su imali šanse za ukupnu pobjedu. Ključan moment dogodio se uoči posljednje noći, kada je Caudrelier jedini odlučio forsirati obalnu rutu. To se prvo činilo kao loša ideja, jer Dongfeng je gubio pozicije u poretku, ali kada je svanulo jutro, a do cilja ostalo manje od 100 milja, vidjelo se da nitko nije ostvario odlučujuću prednost, bez obzira na jedrenje potpuno različitim kursevima

PREPORUČAMO

More 283

More 282

More 281

More 280

Multimedijalno More u digitalnoj aplikaciji!

More 279

NAJNOVIJE

U Portorožu je započeo sajam Internautica

22.05.2025

Marina Kaštela: grade se dva gata za velike jahte

22.05.2025

Druga konferencija Women in Nautica ove godine na Metstradeu 

21.05.2025

Piero Formenti izabran za predsjednika talijanske Confindustria Nautica

20.05.2025

Kako se definira pripadak kod sidrenja velikih jahti

19.05.2025

Hanse Yacht u završnoj fazi prodaje

19.05.2025

SP za klase ILCA 6 i ILCA 7: Kontides osvojio srebro u Kini

19.05.2025

Kiwiji predstavili jedriličarski tim za America’s Cup

18.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.