Maura Superinu upoznao sam prije dvadesetak godina. S Morem smo bili na počecima, a SCAM MARINE koji je vodio s ocem Amadeom i bratom Claudijem postojao je dobrih trinaest godina. Osnovali su ga 1985. godine, u doba kad je kupnja uvoznog brodskog motora zbog velikih carina bila pravi pothvat pa su se bavili marinizacijom Perkinsovih motora koje je po licenci proizvodio IMT iz Rakovice, a prodavao riječki Autocommerce, već tada zastupnik Volva. A već koju godinu kasnije, tamo 1990. počeli su razvijati svoj vlastiti brend. Na bazi Kubote gradili su seriju SCAM pet cilindarskih dizelskih brodskih motora s vodenim hlađenjem i uskoro su se zavrtile prve propele s njihovim pogonom. Tako je Rijeka uz tadašnji Torpedo dobila još jednog proizvođača motora. Nije to bilo ništa čudno jer znanja i iskusnih majstora je bilo, a studij strojarstva i brodogradnje bio je privlačniji mladom svijetu nego danas.
Što se u međuvremenu zbivalo dobro znamo, bilo kakva industrijska proizvodnja je polako, ali sigurno u Hrvatskoj nestajala, ugasio se i Torpedo, a našim tržištem motora zavladali su veliki svjetski brendovi. Sve te godine SCAM je opstajao, prolazeći i bolja i lošija razdoblja, kontinuirano su proizvodili motore, usvajajući proizvodnju sve više njegovih dijelova, nadopunjavali proizvodni program nizom proizvoda, polako, ali sigurno nalazeći sve veći broj kupaca preko granice. Prije sedam godina preselili su u veliki poslovni prostor u halama negdašnjeg Metalografičkog kombinata u Viškovu gdje raspolažu s 5500 metara četvornih zatvorenog prostora. Zapošljavaju 45 ljudi, među njima deset inženjera i pet tehničara. Mauro tvrtku vodi zajedno sa sinom Edijem, brat je nažalost tragično stradao. Malo ih se vidi, ne nastupaju na domaćim sajmovima, ali su redoviti izlagači na METZ-u, najvećoj svjetskoj smotri brodske opreme i svako toliko dođe vijest o nekom poslu koji su vani sklopili ili odradili.