Američka korporacija Brunswick jedan je od najvećih proizvođača plovila za razonodu u svijetu na kojem vjerojatno nema kutka gdje nije doplovio barem jedan njihov model. Naime, Brunswick je vlasnik čak dvadesetak poznatih nautičkih brendova koji uključuju brojne vrste rekreacijskih plovila, od najmanjih gumenjaka, preko brzih glisera pa do luksuznih jahti, ali i dvadesetak tvrtki koje se bave proizvodnjom nautičke opreme i brodskih motora, od kojih je zasigurno najpoznatiji Mercury. Iza takve mašinerije stoji velika snaga i višedesetljetno iskustvo pa je kompanija često predvodnik pri razvoju i uvođenju novih tehnologija u nautiku, što znači da nerijetko također diktira trendove i određuje smjer tržišnih kretanja.
Jedan od njihovih najpoznatijih brendova nesumnjivo je Quicksilver koji već dugi niz godina svojim funkcionalnim i povoljnim plovilima do desetak metara dužine osvaja kupce diljem planeta. Do velike recesije od prije 7-8 godina godišnje su prodavali tisuće plovila, zatim je stiglo određeno “zatišje” bez novih modela te uz značajni pad prodaje. Međutim, prije nekoliko godina oporavkom ekonomije, posebice SAD-a, a potom i Europe, te pametnim ulaganjem u razvoj novih, modernih i atraktivnih modela koji postaju vrlo traženi i popularni, Quicksilver ponovo doživljava velik uzlet praćen iznenađujućim uspjehom.
Stoga smo i mi s nestrpljenjem dočekali ukrcaj na jedan novi Quicksilver, prvi koji smo testirali nakon nekoliko godina, punog naziva Captur 905 Pilothouse koji je predstavljen početkom 2015. Linija Captur Pilothouse, koja se sastoji od pet modela, nasljeđuje nekad i u nas vrlo popularne Quicksilver Arvor modele s izvanbrodskim motorima, dok se danas naziv Arvor odnosi na četiri Capturu vrlo slična modela pokretana isključivo unutarbrodskim motorima i osovinskim pogonom.