Makar je svoju svjetsku premijeru doživio na prvim jesenskim sajmovima prošle godine u Cannesu i Southamptonu, pravo vrijeme prodaje za ovaj Quicksilverov najveći Sundeck gliser počima sredinom zime, kad se nautičari skloni nabavci sličnih motornjaka probude iz zimskog sna i razmile po sajmovima tražeći brodicu koju mogu kupiti i njome ploviti već koji mjesec kasnije. Tu navadu američkih kupaca naviklih da im zastupnici imaju zalihe počeli su slijediti i na Starom kontinentu, barem kad je riječ o gliserima do deset metara dužine koji se proizvode u većim serijama. Zato smo se i mi odlučili sačekati s objavom testa koji smo obavili još prošle jeseni u Cannesu do početka veljače, nadajući se da će ga naša publika imati priliku vidjeti na zagrebačkoj Nautici. No zastupnik je ipak odlučio predstaviti više nego metar kraći Sundeck 755 procjenjujući da će njime u Hrvatskoj izazvati više interesa. Eto još jednog razloga više da pažljivo pročitate retke koji slijede.
Activ 875 je peta brodica u Sundeck gami koja je, kako joj i samo ime dade naslutiti, namijenjena prvenstveno ljetnim plovidbama, odlascima na kupanje, vuči skijaša, ali i odlascima na krstarenja zahvaljujući tomu što je i najmanji Sundeck 605 opremljen s dva ležaja. Koliko će ona trajati ovisi s jedne strane o sklonosti avanturizmu onih koji njima plove, ali i odabiru veličine brodice. Razumljivo, što veći brod to je u njemu više udobnosti pa najnoviji Sundeck s pravom svoje vlasnike traži među onima koji žele brodicu s kojom čitav godišnji odmor mogu provesti na moru. Osam metara trupa širokog skoro puna tri metra zahvaljujući izvanbrodskom motoru, odnosno motorima koji ga pogone, u cijelosti su namijenjeni udobnosti, a projektanti su ih dobro i domišljato iskoristili. Pa se tako Activ 875 može po korisnom prostoru mjeriti i s metar dužim brodicama. A kad je o pogonu riječ moguće je odabrati između pet snaga jednog motora u rasponu od 225 do 400 KS ili četiri dvostruka motora u rasponu snaga od 2×150 KS do 2×250 KS. Koju god kombinaciju izabrali plovit ćete brzo jer već i s 225 konja postiže brzinu iznad 30 čvorova, dok ga ergela od 500 konja pogoni do svih 45 čvorova.