Porinuće novog Southern Wind 123 luksuznog maxija najavljeno je za 2027. godinu. Pogledajte kako će izgledati
Brodogradilište Southern Wind Yachts objavilo je fotografiju njihova najnovijeg modela SW123 u gradnji. Trup je tek izašao iz kalupa, a porinuće je najavljeno za 2027. godinu. „Predsjednik uprave SW Shipyard Marco Alberti i tehnički menadžer Yann Dabbadie uronjeni su u samu srž ovog projekta.“
Stoji u objavi brodogradilišta. A fotografija kojom su ilustrirali objavu na društvenim mrežama prikazuje njene tvorce u sredini trupa koji izgledaju sićušno. Naravno riječ je djelomično o iluziji percepcije, no i druge fotografije, dočaravaju koliko je ustvari velik trup ovog maxija.
Na stranicama brodogradilišta navode da je dizajnirana za brzo i uzbudljivo dugotrajno krstarenje. „Pružat će nenadmašnu udobnost i luksuz te će biti dostupna za čarter.“


Nova Southern Wind Yachts s garažom i beach clubom na krmi
Imat će čistu palubu bez baštuna i nosača sidra. Naime sidreni sustav bit će integriran u trup, ispod vodene linije. Teleskopska kobilica moći će smanjiti gaz s 5,9 m na 3,8 m. Jarbol i bum bit će izgrađeni od high-modulus karbona u kombinaciji s EC5 karbonskom oputom, za dodatno poboljšanje performansi.
SW123 trup #1 isticat će se sportskim, elegantnim linijama GT konfiguracije palube. Iznimno široki krmeni kokpit i inovativni dvostruki preklopni sustav krmenog zrcala pretvaraju krmu u prostrani „beach club“ i garažu za tender. Unutra će biti dovoljno prostora za Williams 520 SportJet.
Brodogradilište ističe da će biti izgrađena za budućnost „U skladu s IMO Tier III normama i opremljena serijskim hibridnim sustavom za napajanje i pogon.“

O brodogradilištu Southern Wind Yachts
Southern Wind Yachts je brodogradilište s proizvodnim pogonom u Cape Townu u Južnoafričkoj Republici, te sa sjedištem i dizajnerskim uredom u Genov, u Italiji. Poznati su po gradnji velikih luksuznih i performansnih jedrilica. Od samih početaka surađuju s nekim od najzvučnijih dizajnerskih i brodograditeljskih imena poput Farr Yachts Design i Reichel/Pugh. Jedni su od pionira gradnje u karbonu, kako trupa, tako i unutrašnjosti, strukture broda, te ostalih komponenti.
Danas usko surađuju s brodogradilištem Sanlorenzo i njihovim Perini Navi brendom maxi jedrilica. Kao i prvu Southern Wind Yachts jedrilicu 1991. godine, te brojne do sad i ovu je dizajnirao studio Farr Yachts Design. Trenutačno u ponudi imaju modele od 90 do 123 stope duljine, a svaka je podložna individualnoj prilagodbi prema željama naručitelja.



Netom prije smrti, brodogradilište prepustio suradnicima
Osnivač brodogradilišta bio je Talijan Willy Persico koji je vodio tvrtku do 2018. godinie. Malo prije svoje smrti 2018. godine je predao je palicu upravljanja svojim najbližim suradnicima i timu novih dioničara. “Svi redom iskusni jedriličari i nautičari, s jasnom vizijom i svježim pogledom na budućnost,” stoji na straniciama SW Yachts.
Među njima je i Španjolac Juan Ignacio Entercanales, izvršni potpredsjednik tvrtke ACCIONA, globalne grupacije koja razvija i upravlja održivim infrastrukturnim rješenjima, posebno u području obnovljive energije. Prije ulaska u vlasništvo brodogradilišta, španjolski je industrijialac s tim je brodogradilištem izgradio tri svoje jahte.
Osnovni tehnički podaci:
- Duljina preko svega (LOA): 37,46 m | 123 ft
- Duljina na vodnoj liniji (LWL): 34,4 m | 112,86 ft
- Širina (maksimalna): 8,18 m
- Gaz: Teleskopska kobilica (3,8 – 5,9 m | 12,46 – 19,36 ft)
- Istisnina: 108 tona | 238.099 lbs
- Pogon: Hibridni propulzijski sustav
Materijali
- Trup: Napredna kompozitna sendvič konstrukcija
- Unutarnji sloj: Karbon / epoksidna smola
- Jezgra: Corecell
- Vanjski sloj: Karbon / epoksidna smola
- Paluba: Napredna kompozitna sendvič konstrukcija
- Unutarnji sloj: Karbon / epoksidna smola
- Jezgra: Corecell
- Vanjski sloj: Karbon / epoksidna smola
- Interijer: Sendvič struktura od saća (honeycomb) ili pjenaste jezgre s drvenim furnirima
Dizajneri
- Navalna arhitektura: Farr Yacht Design
- Koncept: Nauta Design i Southern Wind Shipyard u suradnji s Farr Yacht Design
- Paluba i interijer: Nauta Design
- Sustavi: Southern Wind Shipyard