Facebook Instagram
    MoreMore
    • Nautika
    • Sport
    • Brodovi
    • Video
    • Plovidba
    • MORE
      • Digitalna izdanja
    • Shop
    Facebook Instagram
    PRETPLATA
    MoreMore
    Početna stranica » More 40

    More 40

    Jagor Čop29.12.2017
    Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

    Opet smo imali priliku prvi na svijetu zaploviti i zajedriti novim brodom dugopoljskog škvera More brodovi. Ovaj put bila je to njihova nova jedrilica More 40 koju su premijerno izložili na biogradskom nautičkom sajmu. Doplovila je tamo ravno iz škvera i nakon par dana opremanja u marini Kremik, gdje sestrinska tvrtka More čarter ima bazu, tako da niti njeni tvorci nisu njome ozbiljnije zajedrili. Ali ništa nas to nije omelo, odavno smo prijatelji s Milanom Mandićem, jednim od vlasnika brodogradilišta i čovjekom bez kojeg ovog projekta ne bi bilo, pa smo dok su posjetitelji sajma stajali u redu da vide najnoviji hrvatski brod, mi jutro proveli jedreći između Pašmana i Vrgade. Milana Mandića i Lea Ćurina, koji su zajednički brinuli o inženjeringu i svakom detalju broda, za razliku od testiranja Mora 55 nije bilo s nama, ali nam se zajedno sa Samuelom Benkom, skiperom More čartera, pridružio Vlado Beribak, član uprave, koji u More brodovima brine o unapređenju organizacije.

    DSCF8237

    Nije nam to bio prvi susret s Morem 40, pratili smo njegov nastanak još od časa kad su se njegovi nacrti s kompjuterskih ekrana Maurizija Cossuttija počeli opredmećivati u modelu koji su brižno gradili u novim pogonima More brodova u Dugopolju. Tu se brodogradilište preselilo iz hale u Dicmu u kojoj je započelo s radom i u kojoj su sagradili prvih par primjeraka Mora 55. Dobra prodaja i planovi proširenja game brzo su ih doveli do odluke da se presele u znatno veće pogone u Dugopolju u kojima su mnogo bolje mogli organizirati proizvod­nju. U njima raspolažu odvojenim prostorima za lijevanje trupova koje i dalje rade infuzijom, halom za montažu u kojoj se istodobno može raditi na pet ili šest jedrilica ovisno o veličini, s odvojenim prostorom za modeliranje i stolare, urednim skladištem i uredima uprave i tehničkog nadzora. Uz to, sve je vrlo čisto i uredno.

    DSCF8470

    PREPORUČAMO

    Test Hallberg-Rassy 50

    Test Grandezza 34 OC

    Test Sealine C335v

    Test Targa 46

    Test Candela C-8

    Test First 44

    NAJNOVIJE

    Evo kako izgleda kada se jedrilica duga 34 m digne na foilove

    28.09.2023

    U Genovi dodijeljene nagrade za inovacije u dizajnu

    25.09.2023

    Električna brodica oborila svjetski rekord, prešla 480 milja u jednom danu

    22.09.2023

    I u Genovi sve veći brodovi, novi raspored i smjer razvoja sajma

    21.09.2023

    Šestodnevni sajam u Genovi počinje uz prognozu kišovitog vremena prva dva dana

    20.09.2023

    Amerikanci pobijedili u prvoj preliminarnoj regati America’s Cupa

    18.09.2023

    Šest timova America’s Cupa jedre prvu preliminarnu regatu u klasi AC40

    13.09.2023

    Sve veći modeli, futurističkog dizajna na nautičkom sajmu u Cannesu

    12.09.2023

    Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

    Facebook Instagram
    • Pretplata
    • Impressum
    • Kontakt
    • EU Projekti
    • Sailing in Croatia
    © 2023 Morski vodiči

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.