Opet smo imali priliku prvi na svijetu zaploviti i zajedriti novim brodom dugopoljskog škvera More brodovi. Ovaj put bila je to njihova nova jedrilica More 40 koju su premijerno izložili na biogradskom nautičkom sajmu. Doplovila je tamo ravno iz škvera i nakon par dana opremanja u marini Kremik, gdje sestrinska tvrtka More čarter ima bazu, tako da niti njeni tvorci nisu njome ozbiljnije zajedrili. Ali ništa nas to nije omelo, odavno smo prijatelji s Milanom Mandićem, jednim od vlasnika brodogradilišta i čovjekom bez kojeg ovog projekta ne bi bilo, pa smo dok su posjetitelji sajma stajali u redu da vide najnoviji hrvatski brod, mi jutro proveli jedreći između Pašmana i Vrgade. Milana Mandića i Lea Ćurina, koji su zajednički brinuli o inženjeringu i svakom detalju broda, za razliku od testiranja Mora 55 nije bilo s nama, ali nam se zajedno sa Samuelom Benkom, skiperom More čartera, pridružio Vlado Beribak, član uprave, koji u More brodovima brine o unapređenju organizacije.
Nije nam to bio prvi susret s Morem 40, pratili smo njegov nastanak još od časa kad su se njegovi nacrti s kompjuterskih ekrana Maurizija Cossuttija počeli opredmećivati u modelu koji su brižno gradili u novim pogonima More brodova u Dugopolju. Tu se brodogradilište preselilo iz hale u Dicmu u kojoj je započelo s radom i u kojoj su sagradili prvih par primjeraka Mora 55. Dobra prodaja i planovi proširenja game brzo su ih doveli do odluke da se presele u znatno veće pogone u Dugopolju u kojima su mnogo bolje mogli organizirati proizvodnju. U njima raspolažu odvojenim prostorima za lijevanje trupova koje i dalje rade infuzijom, halom za montažu u kojoj se istodobno može raditi na pet ili šest jedrilica ovisno o veličini, s odvojenim prostorom za modeliranje i stolare, urednim skladištem i uredima uprave i tehničkog nadzora. Uz to, sve je vrlo čisto i uredno.