Iako je Hanse 588 javnosti predstavljena još u Cannesu 2016. godine, prije prošle jeseni nismo je nikako uspjeli testirati. Naime, prvi primjerak jedrilice koju je tvrtka Croatia Yachting, agilni zastupnik ovih popularnih njemačkih jedrilica za Hrvatsku i regiju, dovela na Jadran ponešto je kasnio u dolasku, a odmah nakon opremanja morao je krenuti u čarter jer su prve rezervacije bile “pred vratima”. Gotovo cijelu sezonu 588-ica je zatim tjedan za tjednom bila zauzeta, te je “odradila” debelo preko 20 tjedana, koliko se smatra optimalnom granicom isplativosti. Ova činjenica dosta govori o sve većoj popularnosti velikih jedrilica Hanse u čarteru, odnosno njihovoj prikladnost za ovaj tip krstarenja, čemu je svakako pridonijela i velika popularnost njezine “sestre” Hanse 575 čiji se mnogi primjerci nerijetko mogu sresti na Jadranu.
Zapravo, Hanse 588 je i nastala na temelju vrlo uspješne 575-ice, koja je prodana u više stotina primjeraka, no osim istog trupa ove jedrilice dijele malo toga zajedničkog. Naime, opsežan redizajn i modernizacija obuhvatili su gotovo sve aspekte jedrilice, a da je riječ o dosta različitim plovilima dokazuje činjenica da Hanse 575 ostaje i dalje u ponudi. Prilikom projektiranja nove jedrilice u škveru i poznatom dizajnerskom uredu judel&vrolijk, dugogodišnjim razvojnim partnerima, vodili su se motom da nikada ne treba stati s razvojem i inovacijama, te da trenutno stanje tržišta odnosno popularnost plovila ne treba uzeti “zdravo za gotovo”, kao normu za budućnost.
Stoga zaobljena krma tj. trup bez izraženih uzvoja zapravo ostaje jedan od rijetkih tradicionalnih elemenata na brodu, no nju je lako “prikriti” odabirom između nekoliko boja ili kombinacija boja što je i do sada bila posebnost plovila Hanse. Za potpuno novo uređenje interijera po prvi se puta pobrinula tvrtka Roseo Design, no o tome nešto kasnije. Vanjski izgled je, naravno, prepoznatljiv pa odmah otkriva pripadnost gami Hanse, što će lako primijetiti i oni manje upućeni. Međutim, dizajn je sada uz nižu natkabinu nekako sofisticiraniji, ima mekše oblike i prijelaze među cjelinama iako i dalje prevladavaju oštre, ravne linije, pa je stilski 588-ica sada bliža višoj klasi i skupljim modelima od produkcijskih jedrilica.