Najveći brodograditelj jedrilica u svijetu u portfelju ima i snažne brendove kućica za kamping i stanovanje. Prodajom žele ubrzati sektor brodogradnje
Francuska Grupa Beneteau, uz brodogradnju, u svom portfelju ima i diviziju za proizvodnju kućica za odmor, mobilnih kućica i za druge aktivnosti. Housing divizija je pod kapom Beneteauove podtvrtke Bio Habitat, a čine ju četiri snažna brenda; BHI (Bio Habitat), IRM (Ideale Residence Mobile), O’Hara i Coco Sweet. U svibnju prošle godine ušli su u ekskluzivne pregovore s vodećim europskim proizvođačem mobilnih kućica, kamp kućica, kampera i prikolica Trigano, o čemu smo već pisali.
Ovih dana dobili su i zeleno svjetlo od francuske agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (Autorité de la concurrence), a iz Grupe su poručili kako očekuju završetak prodaje do kraja ove godine. Trigano bi trebao preuzeti sveukupnu proizvodnju triju brendova, skupa s gotovo 900 radnika u proizvodnim pogonima u Francuskoj i u Italiji, te kompletnom upravom.
Prodajom Housing divizije, Grupa Beneteau želi omogućiti nastavak rasta, posebno na međunarodnom tržištu. Istovremeno, Trigano će dugoročno profitirati spajanjem razvojnih odjela i tržišnom dominacijom.

Jednostavne, modularne kućice i premium dizajnerska rješenja
Bio Habitat jedan je od vodećih graditelja i dizajnera mobilnih kuća za europsko tržište najma i stanovanja. Posluje punih 30 godina, a tvrtka je u međuvremenu izgradila više od 260 tisuća mobilnih kuća. Pritom, valja istaknuti da u gradnji koriste 98 posto recikliranog drva. Svoje poslovanje maksimalno usklađuju s pristupom očuvanja okoliša, koji je jedan od ključnih poslovnih politika.
Zahvaljujući širokoj ponudi proizvoda od jednostavnih do prestižnih mobilnih kuća, bez obzira na segmentaciju kampa, u njihovoj ponudi se može pronaći rješenje za gotovo sve vrste kampova.
Kroz brend Coco Sweet fokusirani su na glamping tip kampova, stilom kućica za maksimalnu povezanost s prirodom. IRM nudi četiri linije mobilnih kućica namijenjenim rezidencijalnom boravku, usporedivo s vikendicama, zatim liniju mobilnih kućica po principu modularnog spajanja namijenjenih stanovanju ili za profesionalne svrhe. Zatim O’Hara nudi čak 11 modela premium mobilnih kućica, s višom razinom luksuza, kvalitete materijala i dizajna.

Ulaganje u razvoj postojećih linija plovila i tehnologiju brodogradnje
Beneteauov plan je ubrzati rast i pojačati „premiumizaciju“ svojih 9 brendova plovila u 4 segmenta tržišta: za dnevnu plovidbu, „nekretnine na moru“ (katamarani), jedrilice monotrup i katamarani.
Zatim im je ideja razvijati nove aktivnosti vezane uz segment plovila, posebno u načinu korištenja, digitalnim i personaliziranim uslugama za krajnje klijente. Dodatno, žele modernizirati tehnologiju proizvodnje, s naglaskom na održivost. Žele uvesti više recikliranih materijala i reciklirati škartirani materijal, uvesti alternativna rješenja propulzije kroz cijeli segment brodogradnje do 2030. godine.
Podsjećamo, Beneteau je na nedavno završenom sajmu u Biogradu prezentirao novi koncept plovila, koji ako se pokaže dobro primljen kod charter korisnika, iduće godine ide u serijsku proizvodnju. A radi se o plovilu usmjerenom održivoj plovidbi, s minimalnom potrošnjom goriva i drugim rješenjima.