U posljednjih nekoliko godina uprava francuskog škvera Dufour zadovoljno trlja ruke postignutim uspjehom očito odlično pogođenih modela. Kako bi ostali pri vrhu s nekoliko ostalih velikih marki jedrilica, na koji su ponovo stigli nakon (pre)dugog vremena, ulaganje u razvoj novih modela nastavlja se ubrzanim tempom. Rezultati su i više nego očiti s obzirom da su u posljednjih nekoliko mjeseci iz Dufoura izašle dvije najveće jedrilice u gami, Dufour 56 i 63 Exclusive.
Upravo taj posljednji Dufour 63 Exclusive najveća je jedrilica ikada izašla iz hala legendarnog škvera te je svjetsku premijeru imala na sajmu Boot u Düsseldorfu. Ona predstavlja sintezu tradicije duge preko 50 godina i obilježava novu eru poslovanja. Kao i neke prethodnice i ova jedrilica ponovo donosi impresivne linije trupa te snažan karakter, a svojom veličinom od gotovo 20 metara predstavlja ulazak Dufoura u svijet maksi jedrilica.
To potvrđuje i visokotehnološki trup izrađen u potpunosti od kompozita sa sendvič-pregradama zalaminiranim uz trup i palubu. Takva konstrukcijska tehnika osigurava neusporedivo kruću strukturu sa značajno manjom težinom što jamči veću sigurnost kao i zadivljujuće performanse.
One će nesumnjivo biti vrhunske s obzirom da osnovna ukupna površina glavnog jedra i floka iznosi impresivnih 108 kvadrata.
Dodatna je inovacija što su se inženjeri nastojali fokusirati na izazov kako povećati brzinu krstarenja kod plovidbe motorom, što su i uspjeli jer opremljena snažnom Volvo Pentom Dufour 63 postiže izvrsnih 11 čvorova!
Kao istinska semi-custom jahta, šezdesettrojka se u potpunosti oprema prema zahtjevima budućeg vlasnika koji može odabrati gotovo sve što poželi. Od snasti tako može imati glavno jedro s rol-sustavom u jarbolu ili unutar V-buma čime jedrenje postaje jednostavno i udobno, dok u sportskoj konfiguraciji može odabrati čak i karbonski jarbol te performance jedra još veće površine.
Ogroman kokpit dužine čak pet metara projektiran je da ima nekoliko odvojenih zona s integriranim posljednjim tehnološkim inovacijama dostojnih najvećih jahti: poput vanjske kuhinje s roštiljem ili elegantne hidrualičke pasarele, a tu je i jedinstvena središnja krmena dineta koja spuštanjem stola postaje sunčalište. Ispod nje je garaža za Williamsov tender, a na pramcu pak oduševljava ogromna čista površina s dva inovativna i praktički nevidljiva integrirana naslonjača koji se izdižu iz palube u trenu.
Interijer izvedbom, luksuzom i udobnošću također podsjeća na mnogo veće jahte, a može imati samo dvije kabine ili čak pet njih. U vlasničkoj verziji dvije raskošne kabine nalaze se u pramcu i krmi, što je jedinstveno rješenje u klasi, poput jedrilica s centralnim kokpitom. Odabir rasporeda ima nevjerojatne mogućnosti, baš kao i popis dodatne opreme.