Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Intervju
    • Portreti
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Intervju
    • Portreti
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Tri velika brodogradilišta ove jeseni predstavljaju jedrilice od 40 stopa

Jagor Čop29.08.2023
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Jedrilice ove veličine popularne su za obiteljske plovidbe i u charteru s njima se može i na klupske regate

Trka za gradnjom što većih jedrilica i katamarana posljednjih je godina nekako u drugi plan dovela dvanaest metarske jedrilice pa smo imali sve manje takvih novih modela. A radi se o gotovo idealnoj mjeri. Brodovima s kojima se može relativno jednostavno upravljati, koji ne zahtijevaju brojnu posadu, lako uplovljavaju i u stisnutije marine, dobre su vlasnicima a mogu se i iznajmiti. A sad nam ponovo stižu u stilu, predstavljaju ih poznata brodogradilišta a moći ćemo ih na okupu vidjeti uskoro u Cannesu.

Sva tri modela gotovo iste veličine, sličnih karakteristika u skladu sa suvremenim trendovima. Širok trup, prostran interijer s nekoliko opcija uređenja s mnoštvom prirodnog svjetla, komotan kokpit, dva kola i dva lista kormila, jednostavno i moderno jedrilje i opremu, prihvat pripona na bokovima, samopreletni flok sustav, integriran baštun u trup, velika krmena platforma na spuštanje… a ipak svaka od njih ima drugačije linije trupa, vlastiti stil dizajna s različito pozicioniranim elementim eksterijera te blago drugačiji raspored interijera.

Te razlike su ono što im daje karakter i čini ih privlačnijima i manje privlačnima. Ipak, zajedničko im je to da su sve tri jedrilice moderni obiteljski krstaši koji ciljaju na isti tip klijenata. Bit će zanimljivo usporediti slične modele konkurentnih brodogradilišta iz iste godine nakon što prođu testove na moru, nakon što se podijele nagrade i pokaže se tko je napravio najbolji brod u tom segmentu. Sve to na koncu i nije najvažnije, jer kupci će se na kraju odlučiti za brodogradilište koje njima bude najviše odgovaralo pri čemu su ukus, cijena i snaga brenda presudni.

Oceanis 40.1

Novi Benetauov model Oceanis 40.1, nastavlja filozofiju dizajna starijeg i većeg modela Oceanis 50.1 i manjeg Oceanis 34.1. Ovaj puta, za dizajn je bio zadužen navalni arhitekt Marc Lombard, koji je u prošlosti s Beneteauom surađivao na modelima Oceanis 34.1 iz 2021., Figaro 2 iz 2003., te na modelu katamaranskog motornjaka Four Winns TH36 u vlasništvu Grupe Beneteau.

Riječ je modernom krstašu namijenjenom jednostavnom jedrenju uz obilje prostora u unutrašnjosti. Radi toga je maksimalno proširen trup iznad vodene linije. U skladu sa trendovima ima integrirani baštun za kačenje letnih jedara s nosačem sidra u trup, široku krmu i prostrani kokpit s dva lista kormila, široko razmaknutim za nesmetan prolaz prema krmenoj platformi. Na sredini kokpita nalazi se fiksni boks sa stolom, s hladnjakom i spremištem, što je dodatan plus za krstarenja Mediteranom.

Nudi dvije verzije jedrilja, jedno s visokim jarbolom i maksimalnom površinom jedara, a drugi s nižim jarbolom s rol sustavom glavnog jedra. U kokpitu ima klasičan raspored s vinčevima genove na obje strane, te parom vinčeva za gindace na krovu kabine kod ulaza u potpalublje. I hvatište škota glavnog jedra je izmaknuto na krov kabine da ne smeta tijekom krstarenja. Kokpit se pomoću sprayhooda i biminija gotovo u potpunosti natkriva i štiti od sunca i valova.

Interijer se nudi u tri verzije. Prva je s dvije kabine, jednim prostranim toaletom i velikim spremištem, druga je klasičnog rasporeda  s tri kabine i jednim prostranim toaletom, dok u trećoj verziji ima tri kabine i dva toaleta. Dizajn interijera radio je studio Nauta Design. Cijena standardnog modela kreće od 234.400,00 € (bez PDV-a). Više informacija možete pronaći na službenoj stranici brodogradilišta. https://www.beneteau.com/oceanis/oceanis-401

Tehnički podaci:
Dužina preko svega 12,87 m
Širina preko svega 4,18 m
Istisninia (prazna) 7.985 kg
Visina od vodene linije 18,33 m
Gaz 1,68 / 2,27 m
Tank goriva 195 l
Tank vode 330 l
Motor maks. 45 KS
CE Certifikat A10 / B10 / C12

Dufour 41

Prošle godine u Cannesu, francusko brodogradilište je predstavilo model Dufour 37 koji je i na narednim sajmovima plijenio pažnju mnogobrojnih posjetitelja. Slično se očekuje i za novu Dufour 41, jedrilicu koja ulazi u segment popularan kod privatnih i charter vlasnika. Nakon premijere u Cannesu, nastavlja turneju europskim sajmovima, te paralelno u SAD-u, u Annapolisu. Odlikuje ju maksimalno iskorišten prostor interijera, moderan dizajn, jednostavno jedrilje, prostrani kokpit te mnoštvo prirodne svjetlosti u unutrašnjosti.

Osnovana je i dizajnirana suradnjom dizajnera Umberta Felcija studija Felci Yachts Design i kućnog Dufourovog dizajnerskog studija, dok je za dizajn interijera bio zadužen Lucas Adrizio iz Ardizio Design studija. Dufour 41 je primarno fokusiran na boravak u vanjskom prostoru, pa je prostor kokpita usporediv s puno većim jedrilicama.

Trup je vrlo širok, s prostranom i gotovo potpuno ravnom palubom. Ima integrirani baštun s nosačem sidra te hvatištima za letna jedra. Prozori su u ravnini s palubom pa ne smetaju u prolazu. Jedrilje je jednostavno i moderno, s jarbolom izmaknutim maksimalno prema sredini brodice, za veću površinu prednjih jedara. Dufour i na ovom modelu nastavlja s dizajnom jedrilja sa hvatištima pripona na bokovima trupa, pa su klizači genove izmaknuti prema sredini.

Unutrašnjost je prostrana, s tri verzije rasporeda, te nudi tri ili četiri kabine, s dva zahoda i zasebnom tuš kabinom ili s tri zahoda s kombiniranim tuš kabinama.
https://www.dufour-yachts.com/en/luxury-yachts/dufour-41/

Tehnički podaci:
Dužina preko svega 12,53 m
Dužina trupa 12 m        
Dužina vodene linije 11,00 m    
Hull length 11,89 m
Širina 4,27 m    
Gaz 1,86 m
Težina u kobilici 2600 kg
Tank goriva 250 l
Tank vode 250 l
Snaga motora 50 KS

Hanse 410

Njemačko brodogradilište iz Greifswalda, Hanse Yachts trenutno u portfelju nudi 9 modela jedrilica od 31 do 68 stopa. Nova Hanse 410 naći će se u društvu manjih primjeraka, u segmentu koje je na Mediteranu vrlo traženo za privatne potrebe i za charter.

Nasljednica je dizajna kojeg potpisuju francuski dvojac Berret-Racoupeau, s kojima je Hanse surađivala na dva posljednja modela, 460 i 510. Riječ je o modelima koji su Hanseovoj filozofiji „easy sailing“ trupu dodali karakteristike modernih brzih jedrilica, a specifičnim oblikom iznad vodene linije u provi, istovremeno ostavlja maksimalan prostor interijera. Hanse 410 ima jarbol s postoljem na kabini, što se danas rijetko vidi na jedrilici ove veličine.

Easy sailing znači da se nudi sa samopreletnim flokom, dva vinča u kokpitu, te u opciji s genakerom. Može se odabrati dublji ili plići gaz od 2,1 ili 1,7 m. Ujedno, 410 je prvi model Hanse Yachtsa koji se nudi i s opcijskim elektropogonom. Takav pogon trebao bi biti dovoljan za domet od 55 nautičkih milja, zahvaljujući sustavu s litijskim baterijama, solarima i opcionalnoj ugradnji sustavu s vodik gorivim ćelijama.

Unutrašnjost je bogata prirodnim svjetlom, prostrana i jednostavnog dizajna. Tipično za Hanse, brodogradilište nudi po 3 varijante rasporeda interijera u provi, u salonu, te 2 varijante u krmenom dijelu trupa. Premijera je najavljena za sajam u Cannesu, a detaljne specifikacije možete pronaći na internetskim stranicama brodogradilišta.
https://www.hanseyachtsag.com/hanse/gb/yachts/hanse-410/

Tehnički podaci:
Duljina preko svega 12,55 m
Duljina trupa 11,99 m
Duljina vodne linije 11,55 m
Širina 4,29 m
Gaz 1,70 /2,10 m
Težina 9,68 t
Visina jarbola od vodene linije 19,99 m
Površina jedara u vjetar 84 m2
Glavno jedro 49 m2
Samopreletni flok 35 m2
Standardni motor 39 KS
Motor 1 56 KS
Tank goriva 160 l
Spremnik za vodu 295 l
CE certifikat A – 10
Cijena od 251.900 € (bez PDV-a)

PREPORUČAMO

Grupa Beneteau: što kaže USB banka o kretanjima na tržištu

Vrboska: otvara se Ribarski muzej

Mitan marina: benzinska postaja – novosti

Anemometar pokazao da je Bayesian pogodio udar vjetra jači od 60 čvorova

Sunseeker najavljuje otpuštanja

Monaco Energy Boat Challenge 2025 

NAJNOVIJE

Long Beach OCR: Jurišić i Dolenc jedre na olimpijskom polju u Los Angelesu

15.07.2025

Ivan Bulaja novi je glavni trener američkog SailGP tima!

14.07.2025

SP Moth: Enzo Balanger najbolji na Gardi

14.07.2025

Grupa Beneteau: što kaže USB banka o kretanjima na tržištu

12.07.2025

Luna Rossa će na 38. America’s Cupu jedriti pod zastavom kluba iz Napulja

11.07.2025

Vrboska: otvara se Ribarski muzej

10.07.2025

Mitan marina: benzinska postaja – novosti

10.07.2025

SP za klasu Moth: Šime Fantela solidno otvorio regatu

10.07.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.