Na 59. po redu sajmu koji nosi epitet „Svjetskog glavnog grada za yachting“ Mercury je prezentirao svoj rast na „slatkovodnom“ tržištu, ali i rekordan broj vanbrodskih motora. Gotovo svi izloženi Mercuryjevi motori u bazenima bili su vanbrodski, u znatno većem omjeru od svih ostalih izlagača. Dvije godine za redom bilježe rast prodaje vanbrodskih motora od gotovo 25 posto, što definitivno potvrđuje trend vanbrodskih motora. Kako je najveći segment rasta pripao slatkovodnim motorima i Mercuryjevi partneri, proizvođači plovila izlagali su svoje proizvode s njihovim motorima, pa je prisutnost na sajmu bila zavidna.
Predsjednik uprave Mercury Marine John Pfeifer izjavio je pritom: „Obje linije proizvodnje vanbrodskih motora, standardnih i Mercury Racing rastu i sve više interesenata nam se obraća.“ Dodaje da su osim rasta prodaje, proširili globalnu mrežu partnera koji serijski i ekskluzivno svoja plovila prodaju uz Mercury vanbrodske motore. Beneteau je najavio dva nova modela uključujući Antares s Mercuryjevim V-6 mašinama, kao i Nor-Tech koji su svoja dva broda ekskluzivno ponudili s peterostrukim 400R, 450 Sport i 452 Super Fish vanbrodskim motorima.
„Sastali smo se s brodograditeljima i trgovcima iz cijelog svijeta i poruka je bila jasna. Ovo je bilo najsnažnije Mercuryjevo predstavljanje do sad na FLIBS-u“, kazao je Randy Caruana, potpredsjednik Mercury Marine za američko i azijsko-pacifičko tržište te i dodao: „Očekujemo da će se ovaj trend nastaviti kako napreduje sezona slatkovodnih boat show-ova.“
Zanimljivo je kako se trend, koji je ipak najjači na američkom tržištu, sve više pojavljuje i u drugim dijelovima svijeta. Tako se sve više europskih proizvođača, pa tako i domaćih brodograditelja, okreće od tradicionalne ugradnje dizelskog motora, osobito kod brodova manjih dimenzija, od 7 do 12 metara. Više je razloga tome. Primarni je to da u brodu od 10 metara unutarnji motor zauzima barem 1 metar kabinskog prostora, a drugi je lakoća održavanja vanbrodskog motora, te lakša prevencija korodiranja. Minus poput veće (skuplje) potrošnje goriva gotovo da je i zanemariv, jer za prosječnog korisnika koji brod koristi dva mjeseca godišnje, da bi dnevno motor upotrijebio 15 minuta do pola sata vožnje u jednom smjeru, razlika je i trošak su nevidljivi.