Facebook Instagram
    MoreMore
    • Nautika
    • Sport
    • Brodovi
    • Video
    • Plovidba
    • MORE
      • Digitalna izdanja
    • Shop
    Facebook Instagram
    PRETPLATA
    MoreMore
    Početna stranica » Premijera Salone 46

    Premijera Salone 46

    Jagor Čop04.12.2020
    Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

    Svjetska premijera Salona 46

    Prvi u svijetu imali smo priliku zajedriti novom jedrilicom solinskog brodograditelja

    Ima li bolje, teško mi je i zamisliti. Na kormilu nove Salone 46 potpisnik je ovih redaka, a jedra mi trima, diže i spušta Karlo Kuret, jedan od najboljih hrvatskih jedriličara uopće, sudionik četiri Olimpijade i America’s Cupa, osvajač medalja na europskim i svjetskim prvenstvima, pobjednik tko zna koliko regata u krstašima, jedrar ali i čovjek koji se voli otputiti na more s obitelji pa guštati jedreći od vale do vale. Idealan je za mentora i savjetnika. Često je jedrio Salonama 44 i 34, izradio je jedra za 46-icu pa i pomogao u njenom razvoju. I sigurno ima izraženu emociju prema jedrilici na kojoj se nalazimo. Priznajem, imam je i ja, jer ona je hrvatski proizvod u čijem su nastajanju sudjelovali slovenski projektanti i bošnjački vlasnici solinske tvrtke koja ju je sagradila. A kad se kod nas nešto proizvede, pa još i u ovoj pandemijskoj godini, treba skinuti kapu, ali i ostati objektivan.

    salona2

    Salona 46 višestruko je vrijedna pažnje. Ona je po svemu moderan, brz krstaš nastao na iskustvima Salone 44, projektiran tako da zadržava i neke klasične vrijednosti. Prvenstveno se tu radi o eleganciji i mekoći linija, relativno manjoj širini u odnosu na dužinu trupa, osobito u krmenom dijelu, što odaje dojam nenapuhane jedrilice nešto tradicionalnijih linija koje dugo traju i privlače. U njih se lijepo uklapaju po tri ostakljenja sa svake strane trupa i veliki uzdužni stakleni prozor na kabini.  Odnose dužine i širine približno jednake kao kod Salone naći ćemo kod trupova Grand Soleila 44, X-Yachtsa 46 ili Italie 13,98 koje će neki nazvati regatnim, a drugi brzim krstašima. Jarbol i oputa u kojoj se bočne pripone hvataju za bokove jedrilice postavljeni su tako da omogućavaju suvremeni plan jedrilja, u kojem su uz veliko glavno jedro u igri flok, manja genova, genaker i Code 0. Naravno, na zahtjev se može dodati klizač za tangun spinakera. Suvremena je i T kolumba s torpedo bulbom koji doseže do 2,61 m, a teži 3025 kg i jamči dobru stabilnost. (…) Više pročitajte u 257. broju Mora.

    salona3

    PREPORUČAMO

    More 273

    Sezona Ljeto ‘23

    Pakleni otoci

    Intervju Igor Stropnik

    Pašte Damire Skansi

    Nonica

    NAJNOVIJE

    Električna brodica oborila svjetski rekord, prešla 480 milja u jednom danu

    22.09.2023

    I u Genovi sve veći brodovi, novi raspored i smjer razvoja sajma

    21.09.2023

    Šestodnevni sajam u Genovi počinje uz prognozu kišovitog vremena prva dva dana

    20.09.2023

    Amerikanci pobijedili u prvoj preliminarnoj regati America’s Cupa

    18.09.2023

    Šest timova America’s Cupa jedre prvu preliminarnu regatu u klasi AC40

    13.09.2023

    Sve veći modeli, futurističkog dizajna na nautičkom sajmu u Cannesu

    12.09.2023

    Živuće legende na startu retro regate Ocean Globe Race

    09.09.2023

    Raymarine i Avikus u Cannesu predstavljaju autonomni sustav za pristajanje

    08.09.2023

    Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

    Facebook Instagram
    • Pretplata
    • Impressum
    • Kontakt
    • EU Projekti
    • Sailing in Croatia
    © 2023 Morski vodiči

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.