Sudibna nautičkih sajmova
Svaka čast virtualnoj stvarnosti, ali najbolji oblik promocije novih brodova je kad mogući kupac stupi na palubu
Iako još uvijek pod malim upitnikom, sve je izglednije da bi se nautički sajmovi na otvorenom mogli uspješno održati unatoč problematici javnog okupljanja i činjenici da su neki od najpoznatijih, poput onoga u Southamptonu, Monacu ili Barceloni, otkazani.
Najnovija potvrda koja ide na ruku francuskim sajmovima je ona Francka Riestera, delegata Ministarstva vanjskih poslova i ekonomske privlačnosti, koji je 28. srpnja izjavio da javnost može odahnuti i da će se od 1. rujna ići prema ublažavanju mjera.
Ovo će zasigurno ohrabriti organizatore sajmova u Cannesu i La Rochelleu koji su najavljeni za rujan. Uz njih, tek nekoliko važnijih sajmova nisu odgođeni za iduću godinu. Organizatori sajmova koji još idu prema nepromijenjenom rasporedu održavanja, predviđaju da će pad posjećenosti biti između 20 i 30 posto.
Gotovo sva velika brodogradilišta već su potvrdila nastup na nekom od sajmova, iako je izvjesno da neće svi ići na sve sajmove, već biraju koji im više odgovara. Brodogradilišta i proizvođači opreme trebaju sajmove za predstavljanje novih modela kojih ove godine ima mnogo. Tradicionalno, većina većih brodogradilišta premijere čuva za Cannes, te nešto manje za Genovu. Izlažu se i nešto manje flote, odnosno uglavnom samo najnovija plovila ili flagshipovi. (…) Više pročitajte u novom, 255. broju Mora.