Španjolski proizvođač brodskih motora Solé Diesel sada se zove Solé Advance, odražavajući svoju viziju usmjerenu prema naprijed i inovativnost
Strateško rebrendiranje Solé Diesela, sada pod imenom Solé Advance, osmišljeno je kako bi pokazalo dinamiku brenda, navode u priopćenju. Ova promjena prati novi vizualni identitet i kompletan redizajn brenda. Iako je više od stoljeća brenda snažna vrijednost tvrtke, nije teško dokučiti zbog čega su se u 2024. godini odlučili izbaciti „diesel“ iz naziva tvrtke.
Španjolska tvrtka Solé Diesel jedina marinizira originalne japanske Mitsubishi motore u Europi prema europskim normama. Osim Mitsubishija, Solé Diesel radi motore i na bazi Kubote, najvećeg svjetskog proizvođača industrijskih dizelskih motora, te na bazi Deutz motora. Tvrtka je osnovana 1914. godine.
Danas nude široki raspon pogonskih brodskih motora u rasponu od 16 do 272 KS, što pokriva široki spektar plovila za komercijalnu i rekreativnu upotrebu. Također proizvode i široki raspon brodskih generatora, s niskim i visokim okretajima, brodske kopče, propelere i druge dijelove sustava. Prodaju i zasebne dijelove marinizacije motora, izrađuju pogonske i generatorske sustave prema individualnim specifikacijama, unutar postojećeg ranga.

Stoljetno nasljeđe i vizija usmjerena prema naprijed
Danas, pod imenom Solé Advance, tvrtka nastoji potvrditi svoju poziciju na tržištu, te nastaviti svoju predanost inovaciji i održivosti, vrijednostima koje će voditi njezinu budućnost, navode u priopćenju. Prema riječima Marieli Solé, izvršne direktorice Solé Advance, „novi brend je više od samo promjene logotipa. Ona simbolizira duboku transformaciju koja odražava evoluciju naših tradicionalnih vrijednosti i našu predanost budućnosti brodske industrije.“
Solé Advance obećava zadržati najbolje iz svog naslijeđa, dok prihvaća hrabru viziju za budućnost, navode. Kombinirajući dokazano iskustvo s inovativnim pristupom, tvrtka je predana pružanju cjelovitih rješenja za brodsku propulziju i električnu energiju na brodu. „Nastavljamo našu tradiciju ponude vrhunskih proizvoda i rješenja koja jamče maksimalan mir u svakoj plovidbi,“ naglašava Marieli Solé.
Repozicioniranje brenda obuhvaćeno je novim konceptom Solé Advance: „Plovimo prema novim horizontima.“ Ovaj moto odražava ambiciju tvrtke da nastavi rasti i nuditi inovativna, održiva rješenja, prilagođena trenutnim i budućim zahtjevima tržišta, objašnjavaju. Solé Advance odlučan je, kažu, ostati mjerilo u svom području, zahvaljujući kombinaciji kvalitete, iskustva i pristupu usmjerenom prema budućnosti.