Zagrebački sajam nautike iz godine u godinu raste, pa je i ove godine narastao u odnosu na prošlogodišnje izdanje s 10 posto više izlagača i 10 posto više prostora na Velesajmu. Razlog za veselje imali su i posjetitelji i izlagači, jer na obostrano zadovoljstvo ponuda i potražnja raste paralelno kako se opravlja domaće gospodarstvo. Izložba se prostirala u pet paviljona, a prema subjektivnoj procjeni komotno se mogla raširiti na jedan dodatni paviljon, ako ne zbog atraktivnosti, zbog lakšeg kretanja i preglednosti izložbenih primjeraka kojih nije manjkalo ni najmanje. Skučenost izlagača možda je i jedini minus koji bih pripisao sajmu generalno. Unatoč snježnom vremenu i zatvorenim prometnicama tih dana u veljači, posjetitelja iz cijele Hrvatske nije manjkalo. Prva dva dana posjećenost je bila nešto slabija, dok je subotnja gužva bila znak da se dogodine sajam opravdano može širiti. Za razliku od razdoblja gospodarske krize, kada su izlagači jedva punili četiri paviljona, ove godine je gusto popunjenih pet paviljona potvrdilo da se hrvatska nautička industrija oporavila od krize, pa su izlagači koji su prijavu poslali nešto kasnije ostali bez izložbenog mjesta.
Također, radi funkcionalnosti prostora, raspored gastro sadržaja bi bilo dobro odvojiti u zaseban, niži paviljon, kako bi nautika dobila odgovarajuće pozicije za izlaganje. Ako zanemarimo ove sitne logističke minuse, domaći sajam nautike zasjao je u punom sjaju, a zaljubljenici u vodene sportove, nautiku i popratni sadržaj imali su prilike upoznati svo bogatstvo domaćih malih brodogradilišta, tradicionalnih i modernih kalafata, uvoznih brodica, motora i opreme. Posebnu pažnju plijenili su noviteti poput plovila namijenjenih gospodarskoj djelatnosti, dobra zastupljenost brodogradnje, povratak jedrilica na izložbu nakon par godina, te razne premijere manjih motornih brodica, pomoćnih plovila, brodskih instrumenata, novih generacija izvanbrodskih i ugradbenih motora, te sve zastupljenija primjena modernih materijala, a sve u svrhu bolje, brže i sigurnije plovidbe.