Lijepo je imati arhivu pa iz nje izvući prvi broj Mora u kojem smo na pet stranica opisali što smo vidjeli i doživjeli na Bootu 95. Sjećamo se iz toga doba neviđene gužve kad se po tadašnjih petnaest paviljona doslovno nije moglo ni hodati, a užitak obilaska brodova kvarili su redovi koji su se stvarali gotovo pred svakim štandom. Nema toga već skoro desetljeće, ali i ove godine bilo je 1800 izlagača a kupili su više od 216.000 m2 i na njima su predstavili više od 1700 brodica i jahti svih vrsta i namjene.
Ali Boot je itekako narastao, ponajprije vrijednošću onoga što se na njemu izlaže, pa logično i onime što na njemu troši i poslovno dogovara, premda je i nadalje zadržao karakter sajma širokog spektra, za svačiji džep. Ipak, ono što je sve najviše zanimalo pitanje je koliko su Nijemci spremni odvojiti na nautiku ove godine. A podatak da im je potrošnja na nautičke proizvode i njihov servis, i to ne računajući megajahte, porasla na milijardu i osamstopedeset milijuna eura (plus od 4%) razveselio je sve pa i nas. Jer to je garancija da će se dio preliti i u naše vode, a onda i džepove.
Nije stoga čudno što su ovogodišnji Boot obilježile brojne premijere – organizator navodi podatak da ih je bilo više od pedeset, ali ako bismo računali i prva predstavljanja plovila u Njemačkoj dosta smo uvjereni da bi se ta brojka mogla uvećati za još stotinu. Drugo je obilježje posvemašnja inovativnost dizajna. Rijetka su plovila, pogotovo kad je o velikima riječ, koja ne nastoje izgledati trendovski. A treća je karakteristika najmodernija tehnologija koja se krije svugdje gdje zavirite.