Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Perjanica Grand Soleila

Jagor Čop14.08.2022
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Perjanica Grand Soleila

Novi GS72 je novi model talijanskog brenda jedrilica, ona kategorija jedrilice o kakvoj brojni jedriličari samo sanjaju

Približava se datum porinuća novog grandioznog Grand Soleila 72, modela koji će po veličini biti drugi najveći tog brenda. Brodogradilište Cantiere del Pardo je najavilo predstavljanje na Cannes Yachting Festivalu u rujnu, a ovaj projekt nastao je u suradnji Franca Corazza, Mattea Pollija, studija Nauta Design i Marca Lostuzzija, redom velikih imena talijanske brodogradnje rekreativnih plovila.

Cilj ovog projekta, navode njegovi tvorci u najavi je bilo stvoriti izvorno talijansku estetiku, uz elegantan i moderan dizajn kao i visoku razinu komfora i ergonomije na svakom kutku broda. S obzirom na više desetljeća iskustva u gradnji brodogradilišta, nije teško za očekivati da će takav projekt biti uspješan. S Francom Corazzom, voditeljem projekta razgovarali smo i na prošlogodišnjem sajmu u Cannesu kada nam se i pohvalio ovim projektom. Osim što je cilj postići estetski visoku razinu, bitno im je bilo i stvoriti jedrilicu koja će imati odlične performanse.

Budući da je u priču uključen Matteo Polli, čije su jedrilice redovito osvajači međunarodnih regata, ne preostaje nam drugo nego vjerovati da će GS 72 biti brza krstašica. U to smo se mogli još jednom uvjeriti i nedavno kada smo zajedrili na Grand Soleilu 44 Performance, a test o toj brodici mogli ste čitati u lipanjskom broju Mora. Pouzdanost jedrilica brenda Grand Soleil oduvijek je i bio njihov vodeći adut.

Od karakteristika u dizajnu, brodogradilište ističe najsuvremeniju tehnologiju kompozita, te kompozitne pregrade u interijeru koji se namjerno ističu. Napravljeni su precizno odmjereno kako bi maksimalno spustili masu a zadržali čvrstoću jedrilice za bolje performanse. Trup je karakterističan po oštrom „V“ obliku u provi, s pažljivo dizajniranom linijom za bolju dinamiku prema bokovima, te niskom razinom podvodnog dijela trupa, čime je jedrilica dobila manji otpor, navodi se u objašnjenju dizajnera. Zahvaljujući tim karakteristikama, jedrilica garantira bolju hidrodinamiku, brzinu i odličnu stabilnost u nagibu, što se odražava na bolje performanse pogotovo u slabijim uvjetima vjetra tipičnima za Mediteran.

Trup je napravljen tehnologijom vakuumske infuzije epoksidne smole i vinila, s dvoosnom strukturom stakloplastike, te kombinacijom tkanine od jednosmjernih vlakana karbona čime je postignut čvrst ali relativno lagan trup. Svi uzdužni i poprečni elementi strukture i područja s najviše naprezanja laminirani su ojačanjima od stakloplastike i jednosmjernim karbonskim vlaknima za dodatnu snagu i izdržljivost. Dodajmo i to da je raspored i interijer GS72 osmislio studio Nauta Design, jedni od najboljih u tom području dizajna. A da na to ne trošimo riječi, u galeriji pogledajte kako izgledaju ilustracije unutrašnjosti i jedrilice izvana.

Tehnički podaci:
Dužina preko svega: 23,75 m / 77,92 ft
Dužina trupa: 22 m / 72,2 ft
Širina: 6,20 m / 20,34 ft
Gaz (standard) 3,7 m / 12,1 ft
Gaz (opcija) 4,2 m / 13,78 ft
Gaz (opcija 2) 3,2 m | 10,5 ft
Istisnina: 31 t | 68.343 lb
Balast: 9 t | 19.842 lb
Površina jedrilja: 310 m2 | 3337 ft2
Motor: 150 ks

Piše: Teo Marević
Ilustracije: Cantiere del Pardo

PREPORUČAMO

Metstrade 2025: ekspanzija i osvježeni identitet

Napustio nas je Miljenko Domijan

Bee happy!

Tragično stradao Aleš Ekar, član uprave Iskra brodogradilišta 1 

America’s Cup Preliminary Regata: Novozelanđani pobjednici

I dalje se traže uzroci potonuća Bayesiana

NAJNOVIJE

Test Azimut 53 Fly

12.06.2025

Fiumanka 2025. – Više od regate!

11.06.2025

Vrboska – hvarska Mała Venecija

10.06.2025

Tom Cruise kupio Swan 108

10.06.2025

Sušac 100 x 2: Vuleta i Urlić taktičkom bravurom pobijedili na nikad težem Sušcu

09.06.2025

Andreas Müller i Hanjo Runde otkupljuju udjele od ‘Aureliusa’

06.06.2025

Hibridni vaporeto ima motore tvrtke Tema iz Pule

05.06.2025

EP za klasu Optimist: Zlato otišlo u Tursku i Španjolsku

05.06.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.