Otvorene prijave za Genovu
Registracije za 62. međunarodni nautički sajam u Genovi koji se održava od 22. do 27. rujna su krenule
Organizatori, Confindustria Nautica i I Saloni Nautici pripremaju se za sljedeće izdanje sajma koje će se održati u sličnom kapacitetu i rasporedu kao prošle godine. U listopadskom broju Mora iz 2021. pisali smo o novom projektu Levante Waterfront čuvenog dženovskog arhitekta Renza Piana, a koji bi trebao u potpunosti promijeniti izgled i funkcionalnost jednog od najvažnijih svjetskih nautičkih sajmova i samu vizuru grada Genove, kao i komunikaciju lokalnog stanovništva s morem.
Radovi su još tijekom prošlog sajma bili u punom zamahu, a sada su bageri već iskopali prostor zapuštenih paviljona i došli do razine mora iza velikog plavog paviljona. Tamo će se u budućnosti nalaziti novi morski bazen i nova marina, a daljnjim prokopavanjem će plavi paviljon postati umjetni otok.
Organizatori su zaslužili poštovanje nakon uspješno održanog sajma tijekom pandemijske 2020. godine, u vrijeme dok nije bilo cjepiva, a prelazak granica unutar EU nije bio jednostavan kao što je to sada. Posljednje izdanje sajma ponudilo je novosti u vizualnom i organizacijskom smislu sajma, poboljšan je i raspored rekonstrukcijom južne i zapadne rive, te središnje rive koja više nije betonsko ruglo na kat, već lijepi centralni dio otkuda se granaju pontoni i čime je poboljšan protok ljudi između stotina izloženih brodova u moru.
Okončanje radova na potpunoj rekonstrukciji čitavog prostora sajmišta i oko njega, izgradnjom dviju velikih staklenih zgrada, parka, šetnice, nove marine, prokopavanja bazena i rekonstrukcijom prepoznatljive kružne zgrade sajma očekuje se prije održavanja sajma 2023. godine. Ove jeseni očekuje nas isti izgled sajma kakav smo imali prilike vidjeti na 61. izdanju, 2021. godine, koji uključuje dio posvećen jahtama i superjahtama, zatim dio posvećen jedrilicama i svijetu jedrenja, tu je i dio kojeg nazivaju „Boating discovery“, kao i dio posvećen tehnologiji, te dio posvećen „životu s morem.“
Jedini segment organizacije koji posljednjih godina kaska za ostatkom je ugostiteljski dio, pa unatoč proširenjima i uvođenjem različitih sustava naplate i preuzimanja pića i hrane, na ugostiteljskim punktovima sajma nastaju goleme gužve, posebno u poslijepodnevnim satima.
Prema podacima organizatora 65 posto posjetitelja je starije od 30 godina, a njih 90 posto redovito provodi aktivnosti na moru. Oko 40 posto okupljenih na sajmu su menadžeri ili profesionalci, a 26,5 posto ih dolazi izvan Italije. Na posljednjem sajmu bilo je čak 1450 akreditiranih medijskih radnika iz 30 zemalja svijeta.