Facebook Instagram
    More magazinMore magazin
    • Nautika
    • Sport
    • Brodovi
    • Video
    • Plovidba
    • MORE
      • Digitalna izdanja
    • Shop
    Facebook Instagram
    PRETPLATA
    More magazinMore magazin

    Novi vlasnici bankrotiranih brodogradilišta

    Jagor Čop22.11.2018
    Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

    Dvije talijanske bankrotirane brodograditeljske tvrtke imaju nove vlasnike. Cantieri di Pisa, brodogradilište otvoreno 1945., koje je tijekom 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća postalo poznato po nizu serija jahti nazvanih po rimskim božanstvima, te relativno mlado brodogradilište za superjahte Privilege, oba smještena u mjestu Civitavecchia u blizini Rima. Uz brodogradilište Privilege, novi vlasnik je preuzeo je i 127 metara dug kostur Project One. Dobro poznat brend, brodogradilište Cantieri di Pisa 2015. godine preuzelo je brodogradilište Mondomarine iz Savone koje je također dvije godine kasnije zapalo u bankrot koje je podtvrtku povuklo za sobom. Ranije ove godine Cantieri di Pisa ponuđen je na dražbu sa svim pripadajućim dodacima brodogradilišta uključujući i dizajne jahti, s rokom od 60 dana i s ciljem da se postigne cijena od 3 milijuna eura. Finska kompanija Baltic Yachts koja ima ambicije za ulazak u sektor motornih jahti, sudjelovala je u dražbi no neuspješno. Njihov glasnogovornik izjavio je na nedavno održanom sajmu Mets za IBI izjavio da je kompanija i dalje zainteresirana za ulazak na tržište motornih jahti. IBI piše da je još jednu ponudu dala tvrtka Sea Finance, koja je ujedno i podtvrtka Yotha.com čarteraške platforme za superjahte sa sjedištem u Monaku. Oni su ponudili 2,6 milijuna eura i preuzeli Cantieri di Pisa prije 10 dana. U isto vrijeme 22 radnika koja su napustila brodogradilište prošle godine, ponovo su zaposleni. Tijekom procesa dražbe Yotha, odnosno Sea Finance, obećao je talijanskoj radničkoj organizaciji da će novo vodstvo najprije potrošiti mjesec dana na prilagodbu škvera za buduće radove, što je uključivalo završavanje triju jahti koje su ostavljene nedovršene i tako stajale oko 18 mjeseci. Novi vlasnici također planiraju dovesti tri jahte na popravak i preinaku. Yotha.com osnovao je Philippe Bacou 2016. godine, a iza sebe imao je iskustva s industrijom uslužnih djelatnosti, a bio je i vlasnik 40-metarske jahte. Platforma za čarter plasirana je na tržište u svibnju ove godine u Monaku i dizajnirana je s novim pristupom tom tržištu. Na internetskim stranicama Yothe stoji da su im namjere „…omogućiti većem broju vlasnika i klijenata da dožive uspješno iskustvo unajmljujući luksuzne jahte.“ Yotha je prva globalna online interaktivna tržnica koja direktno spaja vlasnike jahti s čarter tvrtkama, čarter brokerima, kapetanima, odvjetnicima i stručnjacima za digitalni marketing. Brodogradilište Privilege S.p.A. u Civitavecchiji nedavno je preuzela privatna dionička tvrtka Royalton Investment sa sjedištem na Malti. Grupa djeluje u sektorima jahtinga, nekretnina, tehnologije, zdravstvenog osiguranja i wellnessa, a sektorom jahtinga upravljaju kroz tvrtku SSH Maritime za čarteraško upravljanje sa sjedištem u Ateni.
    Privilege je kroz svoje kratko postojanje imalo problematičnu povijest. Glavna zadaća brodogradilišta bila je izgradnja Project One, 127 metara duge jahte koja je na koncu ostavljena nedovršena, a škver je bankrotirao. Nakon pet pokušaja prodaje zajedno s kosturom superjahte na aukciji konačno je prodano u studenom za nešto više od 6 milijuna eura. Navodno je kompanija prije prodaje brodogradilišta stekla vlasništvo nad kosturom Projecta One. Za sada nije poznato koji su planovi SSH Maritime, odnosno Royaltona s brodogradilištem, iako SSH već nudi razne usluge servisa za jahte uključujući novogradnju, preinaku itd., u Grčkoj, Londonu i Dubaiju.

    cantieri di pisa 2

    PREPORUČAMO

    Windy SR38: Norvežani napadaju „Adventure“ segment tržišta

    Santasevera 52 – novo talijansko ime luksuznih vikend motornjaka

    Sanlorenzo gradi 50-metarsku jahtu s gorivim ćelijama na metanol

    Ronstanova nova Orbit linija vinčeva ima praktičnu funkciju QuickTrim

    U akvatoriju Biograda isprobali smo Bavariu C46, najnoviji krstaš njemačkog brodogradilišta

    Uspješno dovršena testiranja Candele P-12, morskog putničkog elektro foilera za trideset ljudi

    NAJNOVIJE

    SailGP: Novozelanđanin Burling bolji od Australca Spithilla u Dubaiju 

    10.12.2023

    America’s Cup: AC40 od 2025. godine postaje samostalna klasa 

    09.12.2023

    Windy SR38: Norvežani napadaju „Adventure“ segment tržišta

    09.12.2023

    U klasu Melges 24 stižu sve novije jedrilice: i Karlo Kuret i Stipe Vitaljić kupili novi brod 

    08.12.2023

    Iduće jeseni u Puli se održava prvi Croatia Yacht Show

    07.12.2023

    America’s Cup: Luna Rossa razbila testni brod

    07.12.2023

    Bili smo na ICE-u u Zagrebu, najvećem svjetskom B2B događaju charter industrije

    06.12.2023

    SSL Gold Cup: Mađarski „Šamani“ pobijedili na jedriličarskom Mundijalu

    06.12.2023

    Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

    Facebook Instagram
    • Pretplata
    • Impressum
    • Kontakt
    • EU Projekti
    • Sailing in Croatia
    © 2023 Morski vodiči

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.