Novi format Monaco Yacht Show-a
Najekskluzivniji događaj u svijetu superjahti ove godine uvodi skuplje ulaznice i novi format organizacije koji dijeli posjetitelje u tri kategorije
Svijet superjahti dočekao je svoj najvažniji anualni događaj u Monacu. Riječ je o segmentu nautike koji je kroz prošlogodišnju koronakrizu prošao bez ogrebotina. Unatoč otkazivanju najvažnijeg sajma, knjige narudžbe su nastavile rasti, a superjahte su još jednom pokazale da su otporne na sve svjetske turbulencije. Sajam je ipak događaj, koji zbog istog razloga kao i brojni drugi događaji prošle godine morao otkazati, tj. kako je tada bilo popularno kazati „odgoditi“ na godinu dana.
Monaco Yacht Show traje od srijede 22. do nedjelje 25. rujna, a u Port Hercules će biti oko 300 izlagača i 60 superjahti. Ulaznica je ove godine poskupjela, pa jednodnevni posjet stoji 500 eura, dvodnevni 850, a trodnevni 1350 eura. Prvog dana na sajam će se moći ući isključivo uz pozivnicu, pa se sajam za ostale posjetitelje otvara 23. rujna. Za posjetitelje koji namjeravaju kupiti ili ugovoriti projekt superjahte, tu je i poseban, VIP program posjeta sajmu „Sapphire Experience“ koji se ugovara individualno. Kao i sve ostalo, na sajmu će se provoditi ekskluzivno rigorozan protokol za sprečavanje širenja koronavirusa, pa će uz „Green pass“ na ulazu tražiti na uvid identifikacijski dokument i ulaznicu, a posjetitelji sajma morat će nositi maske tipa FFP2, kirurške ili Bettimask™, bez kojih se na prostoru sajma ne smije boraviti.
Glavna menadžerica sajma, Gaëlle Tallarida je za Boat International objasnila detalje novosti sajma, među kojima se ističe da je cijena ulaznica usuglašena s dionicima sajma u skladu s ekskluzivnošću koju žele postići, te da će u narednim godinama cijene izložbenih prostora i vezova biti fiksne. Tallarida je tu odluku obrazložila riječima da je Monaco Yachts Show „jedno skupo mjesto za izlaganje.“
Novost je i sistem bedževa, koji će posjetitelje sajma podijeliti u tri kategorije. U jednoj kategoriji bit će krajnji korisnici superjahti odnosno oni koji žele kupiti ili unajmiti jahtu te će njihova oznaka biti VIP „Discover“, te se od njih neće zahtijevati registracija, dozvoljavajući im pritom da ostanu anonimni, te će ih distribuirati izlagači. Nosioci Discover bedža, imat će potpuni pristup četverodnevnom događaju, uključujući i ekskluzivni pristup na rivi tijekom prvog dana MYC-a. Za njih su posebno izdvojena dva VIP ulaza, opremljeni s luksuznim salonima za čekanje. Posjetitelji koji su u ulozi pratnje VIP krajnjim korisnicima poput dizajnera i menadžera jahti nosit će bedž „Advise,“ dok će dealeri nositi oznaku „Connect.“
Piše: Teo Marević
Foto: Monaco Yacht Show