Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Lebdeći Beneteauov motornjak

Jagor Čop19.02.2019
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Nakon što su razvili Figaro Beneteau 3, prvu serijsku jedrilicu s krilima, Grupa Beneteau je je predstavila i koncept foiling motornu brodicu. Njihovim timovima brodskih arhitekata i dizajnera koji su usko surađivali s partnerima u Francuskoj, trebalo je devet mjeseci da osmisle, razviju i izgrade ovu leteću brodicu nove generacije. Sarrazin Design je iscrtao linije, Noval isprojektirao i proizveo elektroničke sustave za podizanje i zaključavanje foilova i hidrauličnih nosača motora dok je SEAir, koji projektira i proizvodi letne sustave, donio niz dizajnerskih, tehničkih i mehaničkih vještina važnih za njenu izgradnju.

Prototip je sagrađen u Vendéeu, brod je testiran i dotjeran u luci Saint-Gilles-Croix-de-Vie početkom veljače, kada je napravio prve milje. Svrha mu je testiranje i provjera istraživanja u stvarnim uvjetima dok je konačan cilj serijska uporaba foilova kod motornih jahti.

Brodica je duga 9,70 m, sagrađena je metodom infuzije, dakle tehnologijom s niskom emisijom štetnih plinova i uštedom na težini. Ima zakretna krila koja omogućuju plovidbu s ili bez krila, bez gubitka snage na moru. Spoj krila na brodicu je pojednostavljen i brod zauzima isti prostor u luci kao i brod bez njih. Za početak je pogone dva izvanbrodska motora Suzuki dok su u tijeku istraživanja alternativnih pogona za budući razvoj.

PREPORUČAMO

TEST SuperRib 30 Cabin

Najveća narudžba elektro brodica za X Shore do sad

Za Williams je bilo samo pitanje vremena

Evo nominiranih motornjaka za europski brod godine

Beneteau u Sloveniji sagradio inovativni koncept – Monomaran

Najmanje novih modela u utrci za europsku jahtu godine

NAJNOVIJE

Kako se definira pripadak kod sidrenja velikih jahti

19.05.2025

Hanse Yacht u završnoj fazi prodaje

19.05.2025

SP za klase ILCA 6 i ILCA 7: Kontides osvojio srebro u Kini

19.05.2025

Kiwiji predstavili jedriličarski tim za America’s Cup

18.05.2025

Kalafatska radionica Bokovac organizira manifestaciju Jedra Jadrana u Baru

18.05.2025

Dva su tjedna do Salone Nautico Venezia 2025

17.05.2025

Branko Dragičević održao predavanje o termofilnim i neonativnim vrstama u Jadranu

16.05.2025

Starogradski zaljev

15.05.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.