Nakon što su razvili Figaro Beneteau 3, prvu serijsku jedrilicu s krilima, Grupa Beneteau je je predstavila i koncept foiling motornu brodicu. Njihovim timovima brodskih arhitekata i dizajnera koji su usko surađivali s partnerima u Francuskoj, trebalo je devet mjeseci da osmisle, razviju i izgrade ovu leteću brodicu nove generacije. Sarrazin Design je iscrtao linije, Noval isprojektirao i proizveo elektroničke sustave za podizanje i zaključavanje foilova i hidrauličnih nosača motora dok je SEAir, koji projektira i proizvodi letne sustave, donio niz dizajnerskih, tehničkih i mehaničkih vještina važnih za njenu izgradnju.
Prototip je sagrađen u Vendéeu, brod je testiran i dotjeran u luci Saint-Gilles-Croix-de-Vie početkom veljače, kada je napravio prve milje. Svrha mu je testiranje i provjera istraživanja u stvarnim uvjetima dok je konačan cilj serijska uporaba foilova kod motornih jahti.
Brodica je duga 9,70 m, sagrađena je metodom infuzije, dakle tehnologijom s niskom emisijom štetnih plinova i uštedom na težini. Ima zakretna krila koja omogućuju plovidbu s ili bez krila, bez gubitka snage na moru. Spoj krila na brodicu je pojednostavljen i brod zauzima isti prostor u luci kao i brod bez njih. Za početak je pogone dva izvanbrodska motora Suzuki dok su u tijeku istraživanja alternativnih pogona za budući razvoj.