Ne znam koliko je činjenica da je tamo u siječnju 1998. godine za More zajedno s Darkom Tralićem i sa mnom testirao za ono doba veliki katamaran Privilege 42 odredila sklonost Emila Tomaševića dvotrupnim jedrilicama, ali prije desetak godina njegova je Ultra postala zastupnikom Fountaine Pajota, jednog od dva, tri najcjenjenija graditelja takvih plovila na svijetu pa nam sad umjesto mi njemu on nama omogućava njima ploviti. Posljednja takva prilika zbila se prije dva tjedna kad smo pred Trogirom zajedrili Saonom 47, godinu dana ranije predstavljenim modelom ovoga škvera, i to nakon što je odradila čitavu sezonu čartera. Bila je to odlična prilika da vidimo kako je na njoj boraviti i kako jedri jer je puhalo dovoljno da to možemo osjetiti, ali i da vidimo da li je dvadesetak tjedana plovidbe velikih i veselih društava ostavilo na njoj traga.
Saonu 47 projektirali su Berret-Racoupeau Yacht Design koji sada potpisuje sve jedrilice Fountaine Pajota u zajedništvu s brodogradilišnim kućnim timom inženjera i projektanata. Ta već više puta prokušana formula rezultirala je jedrilicom koja se savršeno uklapa u Fountaine Pajotovu gamu što se sada u segmentu pod jedrima raskrilila od 40 do 67 stopa koliko mjeri Alegria, ove jeseni u Cannesu predstavljen najveći katamaran škvera koji uredno svake godine na tržište šalje jedan ili dva noviteta. Naravno, na tragu sve veće potražnje za katamaranima kojoj svakako doprinosi i potražnja u čarteru, među kojim niti hrvatski nije beznačajan. Naprotiv. Zato se četrdesetsedmica gradi u dvije verzije koje se prije svega razlikuju u broju kabina i može ih biti tri ili pet plus kabinica za skipera.