Posljednji Dufourov model u kompletno obnovljenoj seriji Grand Large jest nova 460-ica, premijerno predstavljena u Cannesu prošlu jesen, a zatim i na svim ostalim važnijim nautičkim sajmovima gdje je pobrala odlične kritike i ostvarila izvrsne prodajne rezultate. Doduše nakon nje predstavljena su još dva nova modela 412 i 512 Grand Large, no kod njih se radi samo o laganom redizajnu i osvježenju postojećih jedrilica uz dodatak “12” u imenu. Stoga Dufour 460 predstavlja najzanimljiviji ovogodišnji novitet iz renomiranog francuskog škvera koji se u posljednje dvije-tri godine iznenađujuće brzo vratio na puteve “stare slave”.
Tomu su, nakon epizode s Bavarijom, osim novih vlasnika i menadžmenta, pogodovali i novi, izuzetno atraktivni i očito dobro pogođeni modeli, ali i povećana potražnja za jedrilicama na europskom tržištu. U Hrvatsku je unazad godinu dana također pristigao lijepi broj novih Dufoura, većinom za čartersku namjenu, pa je tako i jedna od prvih 460-ica u proljeće nadopunila flotu šibenskog NCP-a. Stoga smo se prije ukrcaja prvih gostiju nestrpljivo zaputili u Mandalinu kako bismo iskoristili priliku i zaplovili na ovom zanimljivom brodu.
Dufour 460 zamjenjuje modele 445 i 450 Grand Large te nadopunjuje postojeću gamu od sedam, a uskoro i osam Grand Large jedrilica. Sukladno pretpostavkama nastao je kao rezultat suradnje dugogodišnjeg partnera Dufoura, talijanskog dizajnera Umberta Felcija te razvojnog tima škvera. Već na prvi pogled jasno je da se kod projektiranja nije mnogo eksperimentiralo nego da su preuzete glavne dizajnerske i koncepcijske smjernice zadane ostalim, većim i manjim vrlo uspješnim modelima, ali pažljivije zagledavanje u projekt i njegove detalje otkriva da se radi o vrlo zanimljivom plovilu u klasi 45-46 stopa s mnogo inovacija.
Dok je dizajn prepoznatljiv, s dosta agresivnim i sportskim, ali istovremeno prilično elegantnim linijama, te uz izražene uzvoje na širokom krmenom dijelu trupa, najveću posebnost ipak krije jedan od tri moguća rasporeda interijera, kakvim nažalost nije bila opremljena testna jedrilica. Naime, radi se o prostoru salona u kojem je kuhinja pomaknuta prema naprijed, odmah uz pregradu pramčane kabine, kako je to nedavno postalo popularno kod većih jedrilica. Testni je brod, s obzirom na čartersku namjenu, bio u verziji s četiri kabine i četiri kupaonice, a kod takve izvedbe kuhinja se nalazi uzduž desnog boka, što nije umanjilo privlačnost jedrilice.