Poletu Furiosu najbrže odjedreno vrijeme u obje regate dok je neslužbeno pobjednik po ORC-u Karlo Kuret na jedrilici All 4 One
Labudova Viška regata tradicionalno označava kraj regatne sezone na Jadranu, a ove godine označila je i kraj babljega ljeta. Flota od 170 brodova u petak je iz Splita startala po pravim ljetnim uvjetima, a u nedjelju se iz Visa vratila u sumornu i kišnu splitsku jesen. Uvjeti za jedrenje bili su raznoliki i izazovni. Zbog premalo vjetra organizatori iz Labuda start su u petak premjestili u splitska vrata, odnosno ispred šoltanske uvale Livka. Na skraćenoj ruti do Visa jedrilo se po od vjetru koji nije prelazio dva bofora, a u tim uvjetima najbolje se snašla posada predvođena Nikolom Deškovićem na Labudovom TP-u 52 Polet Furioso, koja je dionicu savladala za tri sata i 56 minuta. Minutu i pol nakon njih do Hosta je stigao Mario Hrvoj na maxiju Toto Travel, dok su treće mjesto zauzeli Slovenci na TP-u 52 Generali.
Nastup na Viškoj regati najavila je i Maxi Jena, no Crnogorci se nisu pojavili na startu, što je u natjecateljskom smislu vjerojatno bilo pozitivno, jer na regati nije bilo izrazitog favorita i više brodova konkuriralo je za pobjedu u realnom vremenu. Druga etapa startala je po planu u devet sati, a flota je prema Splitu krenula po jugu. Što se dogodilo u drugoj etapi ispričao nam je predsjednik Labuda i član posade Poleta Furioso Žarko Dešković:
- Bilo je dobroga vjetra i do splitskih vrata stigli smo za manje od dva sata, ali tamo nas je dočekala kalma bonaca. U vratima su se našli Toto Travel, Generali, Tutta Trieste i Polet. Izgubili smo svi oko pola sata u toj bonaci u vratima, a pitanje svih pitanja bilo je da li krenuti prema Šolti ili Braču. Držali smo konkurenciju na oku i uspjeli nadmudriti Generalija i Toto, ali Tutta Trieste je krenuo prema Šolti i oni su nam pobjegli. Nakon toga okrenulo je na buru i Tutta Trieste došao je do cilja jednu minutu i jednu sekundu prije nas. Ali kako smo mi pobijedili u prvoj etapi, Polet je najbrži brod 79. Viške regate!
Polet Furiosu ubilježio je tako najbrže jedreno vrijeme u dvije etape, a prema preliminarnim rezultatima, prije rješavanja protesta, pobjednik po ORC-u je Karlo Kuret na jedrilici All 4 One. Regatnim odborom dirigirao je Marko Mišura, koji nam je o ovogodišnjoj Viškoj kazao:
- Bila je ovo klasična Viška! U prvoj etapi uvjeti nisu bili baš idealni za jedrenje, ali u drugoj je bilo desetak čvorova levanta i flota se relativno brzo dokopala splitskih vrata. Tamo je bilo bonace, kasnije je učinila i nevera, ali večina flote relativno je brzo i bezbolno došla do Splita.
Valja spomenuti i da je na tradicionalnoj subotnjoj regati u Viškome portu najbolja bila posada na RC-u 44 Scorpio predvođena Šimom i Mihovilom Fantelom. Konkurencija je ove godine na Viškoj bila standardno jaka. Dubrovčani su nakon Mrduje ostavili brodove u Splitu pa su do Visa između ostalih jedrile posade na Stravaganzi i Dubrovniku, dobar plasman ubilježila je ekipa iz JK Bura na jedrilici Makarska, a na regati su bili i svi ostali naši najbolji regatni krstaši – Fatamorgana 2, Code X, Otto e Mezzo, Mareus 3, Outsider, Bare V, Magnum X3, Barba Branko i Južni vjetar. Višani su i ove godine lijepo primili brojnu flotu, a Žarko Dešković najavio je da će dogodine biti nekih značajnih novosti i iznenađenja, budući da Labud slavi stotu obljetnicu, a Viška 80 – u.