Zahvaljujući dobro promišljenoj odluci da nekada nekoliko puta veći đenovski Salone Nautico ne tuku grandomanijom već brojem premijera i ugođajem te odlično odabranim terminom prvog sajma nakon ljetnih praznika, polako ali sigurno godinama su se uspinjali. I došli do broja od 108 plovila koja su po prvi put u svijetu prikazana na nekom nautičkom sajmu.
A kako se ta brojka već godinama vrti blizu stotine, ona osigurava i prisutnost uistinu velikog broja novinara. Ove godine ih je bilo čak 580 akreditiranih. A tamo gdje je mnogo premijera ima i kupaca. Teško je procijeniti koliko ih je bilo među 50.000 posjetitelja, ali svi dealeri koje poznajemo tvrde da je onih ozbiljnih u prosjeku znatno više nego na drugim sajmovima. Među njima je i mnogo onih iz inozemstva, a brodograditelje je naročito obradovao povratak Rusa koji Azurnu obalu preferiraju još od carskih vremena i potencijalnih kupaca iz azijskih zemalja. Njih su uglavnom zanimala veća i skuplja plovila.
Francuzi su oduvijek bili skloni jedrilicama i katamaranima pa je njihova zastupljenost jako dobra. Kad je o katamaranima riječ ne postoji niti jedan europski sajam na kojem ih se može vidjeti toliko. Jedrilice i katamarani privlače i relativno velik broj publike iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Crne Gore i to pretežno onih koji se bave čarterom ili svoja plovila imaju kod neke kompanije u čarter menadžmentu. Cannes je za njih posljednji sajam na kojem se može nešto ozbiljnije naručiti, a da pristigne za sljedeću sezonu.
Ukupno je izloženo 600-tinjak plovila od 2 do 65 metara dužine koje je dovelo točno 528 izlagača iz 45 zemalja, a zanimljiv je podatak da je čak 148 plovila bilo dulje od 20 metara! Jedrilica je bilo 103, a višetrupaca čak 43, od kojih 11 motornih. Zbog skučenog prostora stare gradske luke gdje se za izložbeni prostor iskoristi gotovo svaki pedalj, za sljedeću godinu najavljeno je značajno povećanje širenjem u susjednu marinu Port Pierre Canto.