Nakon diluvijalnog prvog dana koji je gotovo u potpunosti stopirao sajamske aktivnosti sunce je obasjalo Cannes i sajamska događanja krenula su punom parom. I ove su godine prvi veliki jesenski sajam brodogradilišta iskoristila za službene promocije svojih noviteta ali i da bi se pohvalila rezultatima za proteklu financijsku godinu koja većini završava s posljednjim danima srpnja. Naravno, najviše samohvale bilo je od strane najvećih – Benetti grupe, Ferretti grupe, Beneteaua ali o dobrim financijskim pokazateljima imali su što kazati i oni manji, primjerice Sunreef ili Cantiere del Pardo. I oni su poput ovih velikih imali opet znatno bolju godinu nego prijašnju. To je i dobar temelj za razvoj i predstavljanje novih modela. A i tu su prednjačili najveći. Ferretti s Ferrettijem 720, Pershingom 8X, Rivama 48 i 90, Azimut s Atlantisom 45, Azimutom 48 i S10, Beneteau s Firstom 53, Trawlerom 41, Monte Carlom 52 i novom linijom katamarana Excess, pa Absolute s čak četiri premijere, Fairline sa Squadronom 68, Fountaine Payot s novom 45-icom, Grand Soleil s 42 LC, Sunreef s Powerom 80 i tko bi sve dalje nabrajao. Mešu motorima ističe se Mercury 450R, prava zvijer smišljena za montažu na krme moćnih glisera a mnogo je i opreme i luksuza. Naravno, moguću recesiju nitko ne spominje ali kad sajam završi moći će se mnogo više znati o tomu kuda će svijet nautike sljedećih nekoliko mjeseci ili godinu dana ploviti, barem kad je riječ o brodograditeljima i proizvođačima opreme.