Brodica je nastajala pune četiri godine, jer su je Tonći i Nikša razvijali isključivo vlastitim sredstvima, bez kredita i pozajmica, što je danas itekako zahtjevan poduhvat. Kako su obojica dugo profesionalno vezani uz slična plovila i malu brodogradnju, projektirali su ga po svom guštu i prema vlastitim iskustvima, onako kako im je nalagala njihova predodžba da brodica te klase treba izgledati, što treba imati i ponuditi često vrlo zahtjevnom domaćem svijetu od mora.
Prvijenac izložen u Biogradu zapravo još nije bio u potpunosti dovršen, nedostajalo je nekoliko detalja te toaletni odjeljak nije bio finiširan, no i u takvoj, ipak preko 90% dovršenoj inačici, svaki dio brodice otkriva da se pametno promišljalo i marljivo radilo kako bi se funkcionalnost, praktičnost i performanse doveli na zavidnu razinu. Nismo mnogo dvojili već smo među prvima dogovorili da isplovimo i provjerimo što sve na moru može ovaj 8-metarski poludeplasmanac.
Izgledom Camaro otkriva oslanjanje na dugu tradiciju jadranske male brodogradnje pa ga rese dosta pravilne linije i oblici prilagođeni prije svega funkcionalnosti, svakodnevnom korištenju i različitim namjenama, od sportskog i big-game ribolova, preko prijevoza osoba i stvari do otoka, pa do obiteljskog krstarenja u troje ili četvero. Silueta s dobro uklopljenom natkabinom privlačna je i odlično pogođenih proporcija, pa iako se u toj dužinskoj klasi ne mogu napraviti čuda te osnovna forma slijedi neke već poznate oblike, 800-icu resi dovoljna doza prepoznatljivosti pa i elegancije, naročito u izvedbi s tamnoplavim trupom.