Close Menu
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Intervju
    • Portreti
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
  • PRETPLATA
  • SHOP
Facebook Instagram
More magazinMore magazin
  • Nautika
  • Sport
    • Regate
    • Ribolov
    • Avanture
  • Brodovi
    • Testovi
    • Brodice
    • Jahte
    • Jedrilice
    • Motori
    • Oprema
  • Plovidba
    • Otoci
    • Mjesta
    • Sidrišta
  • Spiza
    • Restorani
    • Slastičarnice
    • Recepti
    • Vinari
  • MAGAZIN
    • Intervju
    • Portreti
    • Digitalna izdanja
    • Sailing in Croatia
Facebook Instagram
PRETPLATA Shop
More magazinMore magazin

Beneteau Oceanis 46.1

Jagor Čop15.02.2019
Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

Kad neka jedrilica među nautičarima i čarterašima dobije nadimak stroj za gotovinu malo nakon što se pojavi znači da je na tržištu najma jako tražena, ali i da predstavlja dobru vrijednost za uloženi novac. A ako se dobro prodaje niti u brodogradilištu neće imati ništa protiv tog nadimka. Doduše, kad smo polovicom studenog prošle godine odlazili isprobati jedan od prvih sagrađenih primjeraka u Trogir kamo ga je privezala Ultra, zastupnik tih jedrilica kod nas, za njega nismo još bili čuli. Htjeli smo samo čim prije zajedriti brodom koji je svjetsku premijeru doživio dva mjeseca ranije na sajmu u Cannesu i koji je u Beneteauovoj floti jako važan. Ponajprije zato što je nasljednik jedne od najuspješnijih njihovih jedrilica uopće, Oceanisa 45 prodanog u čak 800 primjeraka, a potom i zato što je njena dužina od četrnaest metara vrlo zanimljiva za najam kao i za privatne kupce. Oceanis 46.1 stigao je godinu dana nakon Oceanisa 51.1 s kojim su Berret i Racopeau koji su ga nacrtali i u sedmu generaciju Oceanisa uveli stepenasti dizajn bokova kako bi trup dodatno proširili nad morem i dodali mu veću širinu, a da istodobno ne šteti performansama. Taj dizajn podrazumijeva i okomiti i nad morem prilično u širinu razvijen proveni dio koji onda u tom dijelu jedrilice osigurava dodatni volumen. Toliko da 51.1 u njemu standardno ima skipersku kabinu. Sličan koncept ”debelog nosa” nastavio je primjenjivati i Pascal Conq koji je na Oceanisu 46.1 projektirao trup, osim što ga je malo manje proširio u srednjem dijelu pa je i njegov ”mokri” dio kod naginjanja jedrilice nešto manji. Ostatak projekta potpisuju arhitekti Nauta Designa koji rade niz Beneteauovih plovila.

bene2

bene3

PREPORUČAMO

Intervju: Nikola Bašić

More 284

Beneteau First 44 Performance: Rasni regatni krstaš

More 283

Reacher 780: Sjajan spoj regatne jurilice i obiteljskog krstaša

More 282

NAJNOVIJE

Long Beach OCR: Jurišić i Dolenc jedre na olimpijskom polju u Los Angelesu

15.07.2025

Ivan Bulaja novi je glavni trener američkog SailGP tima!

14.07.2025

SP Moth: Enzo Balanger najbolji na Gardi

14.07.2025

Grupa Beneteau: što kaže USB banka o kretanjima na tržištu

12.07.2025

Luna Rossa će na 38. America’s Cupu jedriti pod zastavom kluba iz Napulja

11.07.2025

Vrboska: otvara se Ribarski muzej

10.07.2025

Mitan marina: benzinska postaja – novosti

10.07.2025

SP za klasu Moth: Šime Fantela solidno otvorio regatu

10.07.2025

Neprijeporni autoritet u jedinstvenom nautičkom okruženju istočne Jadranske obale. U stotinama vrhunskih reportaža, intervjua i testova promovira i potiče istinske jadranske vrijednosti. Otkriva nepoznato, potvrđuje poznata mjesta, ljude i običaje, podiže interes za plovidbom, brodovima i opremom. Urednici i fotografi žive i razumiju more. Iz Mora su izrasli peljari, nautički vodiči, knjige, čitave biblioteke namijenjene stranim nautičarima kao i godišnjak SAILING IN CROATIA

Facebook Instagram
  • Pretplata
  • Impressum
  • Kontakt
  • EU Projekti
  • Sailing in Croatia
© 2025 Morski vodiči

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.