Dok sam se tog svibanjskog jutra, jednog od onih rijetkih kad kiša nije lijevala, vozio prema Puntu gdje su nas spremne za isplovljavanje čekale dvije motorne Bavarije, misli su mi se stalno vraćale karmi velikih brodogradilišta koja gotovo sva iz ovog ili onog razloga prolaze kalvarije iz kojih u pravilu izlaze jače nego li su u njih ušle. Jednu takvu, prouzročenu nezajažljivim menadžmentom koji nije znao gdje su granice rasta, prošla je i Bavaria, najpoznatiji njemački graditelj jedrilica i motornih jahti za sport i zabavu. Skoro šest mjeseci, u proljeće i ljeto prošle godine prolazili su kroz neku vrstu predstečajnog postupka, a onda su se, njemački precizno i odlučno, pojavili novi vlasnici, učas pospremili kuću u kojoj proizvodnja ni na trenutak nije stala, protresli proizvodni program, unijeli potreban keš i krenuli u povratak na tržište u velikom stilu. Već na Bootu u Düsseldorfu najavili su da će ova godina biti posvećena konsolidaciji tvrtke oslonjenoj na postojeće modele, a da će potom krenuti s predstavljanjem novih, bez kojih je teško koračati naprijed. (…) Ovu jahticu osmislio je, dizajnirao i isprojektirao Marco Casali uz učešće kućnog Bavarijinog projektnog tima. To se osjeti po nizu rješenja koja su svakako plod iskustva nagomilanog u više od četrdeset godina gradnje jedrilica i motornih jahti, a koja su usmjerena prije svega funkcionalnosti i mogućnosti njene prilagodbe različitim vrstama namjene. (Više pročitajte u Moru.)