Trend popularnosti katamarana nastavlja se nesmiljenim tempom pa nekoliko najvećih škverova godišnje predstavi barem jedan novi model, a neki i po dva. Prije točno godinu dana Bavaria je tako prikazala Nautitech 46 Open, drugi novitet od preuzimanja škvera 2014. godine. Međutim, projektiranje 46-ice započelo je prije toga pod vodstvom tadašnjeg vlasnika i šefa Brune Voisarda, baš kao i starije 40-ice, s kojom je osim prepoznatljivog dizajna veže naglašena orijentacija na performanse. To je uostalom bila i službena politika od osnutka škvera CIM 1986. godine, a brend katamarana Nautitech nastao je 1994. godine.
S obzirom da se Bavaria oduvijek vodila logikom udobnog i sigurnog krstarenja, s performansama koje nisu bile u prvom planu, nautičke je poznavaoce pomalo iznenadila ovakva poslovna odluka. Ipak, Nautitech se tom akvizicijom u vrlo kratkom razdoblju prometnuo u jednog od vodećih igrača na tržištu katamarana, a o uspjehu spomenutih projekata dovoljno govori činjenica da proizvodni kapaciteti trenutno ne mogu zadovoljiti potražnju. Bavaria je tako donijela potrebnu financijsku stabilnost i sigurnost, uz veliko iskustvo u serijskoj gradnji.
A po iskustvu projektiranja i gradnje katamarana nitko to ne radi bolje od Francuza, što olakšava shvaćanje ispravnosti odluke velikog njemačkog škvera da ne počinju “od nule” ispunjavati zacrtane planove i strategije u kojima su među najvažnijim stavkama očito bili katamarani. Ipak, iako se Nautitechovi modeli grade u Rochefortu na atlantskoj obali Francuske, know-how kako efikasno i kvalitetno izraditi interijer se sastavlja u njemačkom Giebelstadtu. Takva uspješna sinergija ubrzo je dala rezultate pa je nova serija Open vrlo tražena.