Pod sloganom “Stiže nešto veliko” veliki njemački škver nekoliko je mjeseci najavljivao svoju najveću jedrilicu i otkrivao njene detalje, a i mi smo već kraćim člankom najavili novi brod iz Giebelstadta. Potom smo krajem siječnja u Düsseldorfu svjedočili njenom prvom pojavljivanju u javnosti, a sada smo je početkom travnja napokon upoznali u njenom prirodnom okruženju – u moru, i to u Splitu, gdje su organizirane testne plovidbe za nautičke novinare iz svih krajeva svijeta, među kojima smo bili i mi.
Osim što je najveći i najluksuzniji brod ikad sagrađen u Bavariji pa označava ulazak u visoku klasu serijskih jedrilica, od čega je stara 56-ica bila miljama daleko, C57 je za škver važan i iz više drugih razloga. S njime definitivno počinje nova era tvrtke jer je prvi potpuno novi model nastao suradnjom s cijenjenim talijanskim dizajnerom Maurizijem Cossuttijem, što znači da će ubuduće raditi na obnovi cijele game te će, s obzirom na viđeno, ona zasigurno biti mnogo uzbudljivija od starih, pomalo dosadnih modela. Najavljene su i još veće jedrilice, i to u skoroj budućnosti.
Cossutti je poznat po projektiranju brojnih brzih jedrilica, a radio je i na brodovima za talijanski tim u America’s Cupu, pa njegovo bogato iskustvo može itekako pridonijeti atraktivnosti Bavarijine game. Međutim, trupu 57-ice nije podario u zadnje vrijeme popularne izražene uzvoje (chines) za koje su smatrali da na krstašu i to ove veličine ipak nemaju nekog smisla. No to ne znači da trup nije “performance oriented”, kako nam je pojasnio Luka Modrijan, voditelj projekta, što dokazuju dupli listovi kormila, jarbol postavljen na kobilicu (dostupnu u tri gaza, dok jarbol može biti i karbonski!), dosta velika površina jedara s dobrim omjerom prema istisnini, te još poneki detalj.