Nakon uspješnog posla na sajmu u Fort Lauderdaleu (SAD) Azimut se nametnuo kao najuspješnije strano brodogradilište na američkom tržištu. Azimutov uspjeh na američkom tržištu je sofisticiran dizajn i tehnološke inovacije, kao i mogućnost tvrtke da ponudi lokalnog preprodavača, te iznimna pristupačnost i uslužnost prema kupcima nakon prodaje.
Iz tvrtke poručuju da im je Amerika trenutno glavno tržište koje predstavlja 38 posto njihove ukupne prodaje, najviše zahvaljujući suradnji s američkom tvrtkom Marine Max. „Dobro razdoblje za Azimut Yachts u SAD-u je također vezano uz rast broja posjeta na sajmu, čak 20 posto više nego lani, ne samo ljudi iz SAD-a, nego i iz Kanade i Južne Amerike“, rekao je Federico Ferrante, predsjednik američkog ogranka tvrtke, Azimut Benetti.
Ferrante kaže da su Florida i okolica najbolja regija za prodaju, a nakon toga sjeveroistok i srednji zapad. Amerikanci najviše vole liniju Flybridge Collection i Grande Collection, čiji je 27 metarski primjerak prodan i na sajmu u Fort Lauderdaleu – najveća sestra 25-metarskoj jahti koja je debitirala sajmu FLIBS. Ferrante kaže da će Azimut i Marine Max nastaviti povećavati prisutnost brenda na najvećim boat show-ovima u SAD-u i implementirati višestruki program događaja da ojačaju osjećaj pripadnosti vlasnika zajednici Azimut Yachts, te da pridobiju nove kupce.