Sudeći po onome što smo vidjeli na Zagrebačkom sajmu nautike, događa se novi uzlet hrvatske nautike. Polako, ali sigurno tržište se počelo primjetno oporavljati i to prije svega zahvaljujući uzletu domaćeg turizma u posljednjih nekoliko godina, a posebice zbog uspjeha lanjske sezone. Nautički turizam u tome ima veliku ulogu jer se osim velike potražnje za klasičnim čarterom jedrilica (u manjem dijelu motornih jahti), značajno više traže i manja plovila poput glisera, gumenjaka i ostalih brodica za dnevni najam i transfere. No očigledno raste i prodaja privatnim osobama koje pretežito kupuju plovila do desetak metara dužine.
Povećana potražnja za plovilima tako je oživjela tržište, prije svega aktivnosti domaćih zastupnika stranih brodogradilišta, ali i hrvatskih kalafata, a uz to su živnuli i ostali sudionici poput distributera opreme, motora i elektronike. Sve se to itekako odrazilo i na jedan od najvažnijih hrvatskih nautičkih sajmova, Zagrebački sajam nautike, čije se 26. izdanje održalo od 22. do 26. veljače na tradicionalnom mjestu – u paviljonima Zagrebačkog velesajma.
Službeni podaci koji su prezentirani nakon završetka manifestacije govore o 27.402 zabilježena posjetitelja, nekih 2000 više nego lani, što teško možemo provjeriti, no prema prilično velikoj količini ljudi koji su prodefilirali paviljonima tijekom pet dana trajanja sajma ova se brojka čini sasvim izvjesnom. Realan je i rast izložbene površine za 30%, broja izlagača za 15% te plovila za 20%, dok u brojkama to izgleda ovako: sudjelovalo je 330 izlagača iz 31 zemlje koji su izložili više od 120 plovila.