Bilo da se koristi kao zasebna brodica ili kao luksuzni tender, pruža užitak brze ali sigurne plovidbe. Građena je visokim standardom, bez pogreške
Domaće brodogradilište SuperRib iz Kaštel Štafilića gradi luksuzne i brze RIB-ove za dnevnu ili vikend plovidbu, koje mogu funkcionirati kao zasebne obiteljske brodice, kao luksuzni tender za superjahte ili kao brzi i luksuzni RIB-ovi za ribolov.
U Biogradu smo zaplovili njihovim modelom SuperRib 30 Cabin pogonjenim snažnim parom Yamaha 300 izvanbrodskih motora. Kao i druge SuperRib modele, i ovog je projektirao navalni arhitekt Srđan Đaković, a svi imaju karakteristike izrazito brzog trupa, koji dobro podnosi zahtjevno more. U provi ima vrlo duboki V profil trupa, dizajniran da s lakoćom siječe valove i more odbacuje u stranu tako da sprječava neugodno zalijevanje u plovidbi.
Budući da ima dva motora, moguće ih je koristiti za okretanje u mjestu i izuzeto je okretna u manevriranju skučenim prostorom marina. SuperRib 30 Cabin je brodica idealna za plovidbu Jadranom. Jednostavno se koristi i održava, pristupačna je za kupanje i komunikaciju s obalom, može pristati i u najpliće vale, njome brzo dolazimo i do udaljenijih lokacija pučinskih otoka, pruža mogućnost noćenja, dovoljno je prostrana za druženje, a u umjerenoj vožnji je i ekonomična brodica.
Dvije verzije izvedbe SuperRIB 30 Cabin
SuperRib 30 Cabin je primarno namijenjena dnevnoj plovidbi, ali kabina je dovoljno velika za vikend izlete u paru ili manje obitelji s djetetom. Opremljena je i toaletom, što značajno podiže standard luksuza posebno ako je osnovna namjena ove brodice – tender superjahte. Brodogradilište nudi opciju zatvorenog prostora toaleta s tuš kabinom, ili kao u slučajnu našeg testiranog primjerka, integrirani toalet u kabini.
Izgledom SuperRib 30 Cabin odaje dojam mladenačke, agresivne i brze brodice uz atraktivne kombinacije jake crvene boje sjedišta, detalja od inoksa, te finih materijala poput sjajne crne kabine i palube presvučene tikovinom. Ipak, njena agresivnost se ustvari ne osjeti na način da osjećamo divlju vožnju, čak niti kada naglo okrećemo u punoj brzini, siječemo valove trajekta i slično. Tajna je u dobro projektiranom trupu koji čak i na više od 50 čvorova brzine pruža osjećaj sigurnosti, mirnoće. Mi smo prilikom testiranja postigli maksimalnih 52 čvora bez trimanja motora, po umjereno valovitom moru.
Raspored na brodici je klasičan s dvije verzije izvedbe – otvoreni kao naš testni primjerak ili s T-topom, s mogućnosti individualizacije ovisno o afinitetu naručitelja. Vanjski bar može biti i opremljen kuhalom za pripremu jednostavnijih jela, a u prostranom kokpitu se mogu instalirati i dodatni hladnjaci, pa čak i spremnik sa živom ješkom ili druga oprema.
Testirani primjerak ima kokpit otvorenog tipa, ali u 2 minute može se postaviti jednostavan sustav tende na elegantnim stupovima, pa je pogodan za druženje tijekom vrućih ljetnih poslijepodneva. O kvaliteti i iskustvu brodogradnje najviše govore pažljivi detalji, poput kopčice za otvaranje poklopca vanjskog bara s oprugom, kako u vožnji ne bi imali dosadnu vibraciju.