Cijela linija Targa ima trupove s karakteristikama SAR brodica, a njihov zastavni model stvoren je za cjelogodišnje krstarenje, luksuzno opremljen gospodski brod, s dobro promišljenim interijerom, od poda do svoda u mahagoniju i tikovini
Finsko brodogradilište Botnia Marin utemeljeno je 1976. godine i jedno je od pionira u nautici. Njihove pilothouse motornjake često zovu morskim 4×4, zbog iznimnih maritimnih sposobnosti, robusnosti, a k tome drže visoki standard gradnje. Proizvodnja se odvija u dva brodogradilišta u blizini grada Vaasa na zapadnoj obali Finske i u oba se grade brodovi od početka do kraja. Ističu se i po tome da sve što mogu, proizvode sami po uzoru na neka prošla vremena, za razliku od većine brodogradilišta koja u trup uglavnom ugrađuju standardne industrijske dijelove opreme.
Njihovi su brodovi zbog toga maksimalno prilagodljivi zahtjevima kupaca. Grade se u tri linije, a glavna, Targa, trenutno se sastoji od 10 modela duljine od 23 do 46 stopa. Tu je i ribolovna linija Tarfish od 25 do 32 stope duljine te Professional u cijelom rasponu policijskih, vatrogasnih, lučkih, SAR, medicinskih, taxi, izletničkih, servisnih, carinskih i transportnih brodica. Kada smo u lipnju sudjelovali u ekskluzivnom testiranju novih sustava Volvo Pente u Göteborgu imali smo priliku testirati i zastavni model Botnia Marin, Targa 46, s novim Volvo Penta IPS pogonom te isprobati plovidbu i pristajanje pomoću novih funkcija joystick sustava.
Targa 46 je superiorni jahač zahtjevnog mora s kojim se ležerno upravlja pomoću dva prsta u velikoj brzini. Od svih brodova kojima smo do sad imali prilike upravljati joystickom, ovaj je svakako jedan od dojmljivijih zbog mirnoće tijekom glisiranja brzinom oko 40 čvorova preko oštrih polumetarskih valova i snažnim konstantnim vjetrom između Kattegata i Skagerraka. (…) Više pročitajte u 273. broju Mora.
Napisao i snimio: Teo Marević