Provjereno dobar dizajn, prostranost eksterijera i salona, ekonomičnost plovidbe i dobra upravljivost glavni su aduti ovog Francuza
Početkom listopada kad se u sjevernom dijelu Hrvatske već naveliko govorilo o jesenskim i zimskim temama, ulovili smo jedan krasan, gotovo ljetni dan na Šolti. Iz Segeta Donjeg uputili smo se testirati katamaran MY 4.S koji nam je zapeo za oko još prije godinu dana u Cannesu.
Fountaine Pajot je brodogradilište s jedriličarskim pedigreom čiji su osnivači bili uspješni sportski jedriličari. U početcima, sredinom 70-ih godina 20. stoljeća, bavili su se gradnjom malih olimpijskih klasa jedrilica, no ubrzo su se opredijelili za višetrupce, a ni motorni im katamarani nisu strani. U njihovu su portfelju već 24 godine. Dužine su između 11 i 20 metara, a naš je testni primjerak najmanji model koji trenutačno grade. Od 1998. kad je predstavljen njihov prvi motorni katamaran, štošta se promijenilo u dizajnu na što je najviše utjecalo tržište chartera.
(…)
Govoreći o Fountaineu Pajotu, poznato je da grade brodice koje su namijenjene charter industriji, ali svaki njihov model ima i vlasničku verziju, također pogodnu za najam. Fountaine Pajot MY 4.S odgovara gotovo svim potrebama gostujućih nautičara, a u dobrom dijelu i potrebama charter kompanija. Unutar 40 stopa može se smjestiti 8 osoba, a da pritom nema osjećaja klaustrofobije koji bi se gotovo sigurno pojavio da se isti broj osoba nalazi na brodici te veličine s jednim trupom. (…) Više pročitajte u 270. broju Mora.
Napisao: Teo Marević
Snimio: Marin Srzić